پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من بازیکن پرسپولیس هستم و انتقالم به هر تیمی منوط به تصمیم مدیران باشگاه و آقای درخشان است.

مهدی طارمی در خصوص پیشنهاد تیم فوتبال القادسیه کویت گفت:‌ خبر دعوتنامه القادسیه را از طریق مدیر برنامه هایم شنیدم و خود او هم پیگیر مراحل آن است. من همراه پرسپولیس در اردو هستم و همه تمرکزم روی پرسپولیس و تمرینات مان است.
وی ادامه داد: من با پرسپولیس قرارداد دارم و برای رفتنم به هر تیم دیگری سرمربی تیم و مدیران باشگاه تصمیم می گیرند. همین که توانسته ام جوری کار کنم که دیده شوم برایم اهمیت دارد.
طارمی در خصوص اینکه پرسپولیس مهاجمان جدیدی جذب کرده و شاید رفتن او از ترافیک در خط حمله کم کند و به نفع او و باشگاه باشد تصریح کرد: جذب بازیکن جدید بنا به سیاست و تدابیر کادر فنی بوده و حتما طبق یک برنامه چنین یارگیری صورت گرفته و من هم از رقابت ترسی ندارم. اول فصل هم همه می گفتند کار من سخت است اما من فقط تلاشم را می‌کنم و بقیه مسایل به من ربطی ندارد.
مهاجم پرسپولیس در خصوص اینکه جلسه ای در باشگاه داشته و پیگیر برخی بندهای قراردادش بوده هم گفت: با قنبرپور جلسه داشتم و قرار شد امام وردی با بررسی قراردادم و متمم آن گزارش لازم را به مدیریت باشگاه ارسال کند. طبق متمم قرارداد باید در نیم فصل اگر به برخی آیتم ها دست یافتم رقم قراردادم افزایش یابد.
طارمی در مورد اینکه گفته می شود در نیم فصل دوم با شماره 9 به میدان برود اظهار داشت: پوشیدن پیراهن آقا فرشاد افتخار بزرگی بود و خودم شماره 9 را دوست دارم. باید ببینم چه می شود.
وی در پایان در مورد اردوی امارات هم گفت: تمرینات فشرده و منظمی را دنبال می کنیم و انشالله تاثیر آن در آینده دیده خواهد شد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)