پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم پرسپولیس گفت:برانکو جلسه ای گذاشت و صحبت کرد و من تصمیم گرفتم که اولویت اولم این باشد که پرسپولیس قهرمان شود و دوم اینکه اقای گل شوم.

مهدی طارمی پس از بازی تیمش مقابل سایپا بعد از مدت ها سکوتش را شکست و پاسخگوی رسانه ها شد.

طارمی درباره بازی اظهار داشت: تماشاگران از عملکرد ما راضی بودند. می توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما خوشحالیم که بردیم.

وی درباره صحنه مشکوک بازی گفت: صددرصد پنالتی بود و برای ما داور نگرفت. برخی کارشناسان یا می خواهند ضدپرسپولیس باشند یا نمی خواهند حقیقت را بگویند. من با توپ می رفتم و خوردم زمین و طبیعی بود توپ به دستم بخورد.

مهاجم پرسپولیس درباره شادی گل خود که برای حامد لک کری خواند اظهار داشت: من با حامد لک دوست هستم رو  حساب دوستی کری هایی داریم به خاطر همین بعد از گل نگاهش کردم.شادی بعد از گل را در هفته تمرین کرده بودیم.

وی درباره دوکارته شدن خود گفت: پنالتی صددرصد ما را نمی گیرند. پنالتی گرفتن هنر است شاید یک نفر داشته باشد و یک نفر نداشته باشد پنالتی هایی هم که بوده همه کارشناسان تایید کردند یعنی تمارض نبوده است.

مهاجم پرسپولیس درباره اینکه چقدر امیدوار است آقای گل لیگ برتر شود بیان داشت: من به آقای گلی فکر نمی کردم مهم این بود که پرسپولیس برنده شود.از برانکو سوال کنید.برانکو جلسه ای گذاشت و صحبت کرد و من تصمیم گرفتم که اولویت اولم این باشد که پرسپولیس قهرمان شود و دوم اینکه اقای گل شوم.

طارمی درباره اضافه شدن سروش رفیعی و سامان نریمان جهان به پرسپولیس و اینکه گفته می شود با حضور رفیعی جای مسلمان در ترکیب پرسپولیس تغییر کرده است گفت: سروش بازیکن خوبی است سامان هم بازیکن خوبی است فکر می کنم به ما خیلی کمک کنند. هر بازیکنی در پرسپولیس جایگاه خودش را دارد.مسلمان جایگاه خودش رادارد و سید هم جایگاه خودش را دارد از هواداران و رسانه ها می خواهم که نگویند محسن مسلمان جایش تغییر کرده همه آمدند به پرسپولیس کمک کنند تا قهرمان شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)