پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شب گذشته و در ابتدای برنامه ۹۰ فکر نمی‌کردم به عنوان بهترین بازیکن دو ماه اخیر فوتبال ایران انتخاب شوم.

مهدی طارمی  درباره انتخابش به عنوان بهترین بازیکن دو ماه اخیر لیگ در برنامه 90 گفت: این نظر لطف مردم بود و من از آنها تشکر می‌کنم که به من رای داده‌اند و از این مسئله خوشحالم که به عنوان بهترین بازیکن دو ماه اخیر فوتبال ایران انتخاب شدم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند روند خوب خودش را ادامه دهد افزود: باید بتوانم پاسخگوی محبت مردم باشم و قطعا وظیفه من از حالا سخت‌تر هم خواهد شد چرا که انتظارات از من بالا رفته و باید تلاشم را بیشتر کنم تا شرمنده مردم نشوم.

طارمی درباره اینکه آیا در ابتدای برنامه 90 فکر می‌کرد به عنوان بهترین بازیکن دو ماه اخیر فوتبال ایران انتخاب شود اظهار داشت: راستش برنامه که شروع شد فکر نمی‌کردم به عنوان بهترین بازیکن من انتخاب شوم.

طارمی در پاسخ به این سوال که آیا در نظر‌سنجی شب گذشته برنامه 90 خودش هم به گزینه خودش رای داده اظهار داشت: من هیچگاه در نظر‌سنجی برنامه 90 شرکت نکردم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در مورد میزان مصدومیتش که در حین بازی با ذوب‌آهن به آن دچار شد گفت: این روزها مشغول فیزیوتراپی هستم اما دیروز وزنه زدم و روی حرکات تعادلی کار کردم و امروز هم برنامه من همین خواهد بود اما قرار است فردا تست بدهم تا اگر شرایطم مهیا بود پنجشنبه بازی کنم.

وی درباره اینکه چند درصد احتمال دارد روز پنجشنبه بازی کند گفت: با شرایطی که دارم 80 درصد پنجشنبه می‌توانم بازی کنم و 20 درصد نمی‌توانم.

طارمی درباره بازداشت سیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم افزود: فعلا که سیاسی گرفتار شده و باید ببینیم در آینده چه خواهد شد.

وی درباره جذب بازیکنان جدید به پرسپولیس هم اظهار داشت: باید در ابتدا بازی‌های لیگ در نیم‌فصل اول تمام شود سپس بعد از چند روز تعطیلی کادر فنی نفراتش را انتخاب کند.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضورش در لیگ هلند هم خاطرنشان کرد: هنوز پیگیر پیشنهاد تیم هلندی هستم اما باید ببینیم چه پیش خواهد آمد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)