پرسپولیس نیوز : مهدی طارمی بازیکن ملی پوش پرسپولیس توانست در این فصل پدیده این تیم لقب بگیرد و از سوی کمیته اخلاق هم مورد تقدیر قرار گرفت و در نهایت با حضور در تیم ملی مزد زحماتش را گرفت.

احمد نوراللهی هافبک پرسپولیس بعد از عمل جراحی که داشت اعلام کرد فقط مهدی طارمی جویای احوال او بوده و حتی در خبرها آمد که طارمی پول عمل این بازیکن را پرداخت کرده است. طارمی که در اردوی تیم ملی بسر می برد در خصوص آخرین شرایط خودش در تیم ملی و ادامه حضورش در پرسپولیس گفت و گویی انجام داد:

دوست دارم به تیم ملی کمک کنم

در این فصل تمام تلاشم را برای موفقیت پرسپولیس انجام دادم و خوشحالم که کادر فنی تیم ملی من را انتخاب کرد و توانستم نظر مثبت کی روش را جلب کنم. من افتخار می کنم به تیم ملی دعوت شده ام و امیدوارم بتوانم برای تیم ملی بازی های خوبی انجام بدهم و به تیم ملی کشورم کمک کنم. هر بازیکنی آرزو دارد پیراهن تیم ملی را بپوشد و من هم افتخار می کنم ملی پوش شدم و امیدوارم نماینده خوبی برای پرسپولیس و کشورم باشم.

هنوز از پرسپولیس با من تماس نگرفته اند

تا آخر هفته وضعیت تیم آینده ام مشخص می شود البته من عاشق پرسپولیس هستم و همیشه خودم را مدیون هواداران این تیم می دانم و حضور در این تیم باعث افتخار من است. من خیلی پرسپولیس را دوست دارم اما هنوز هیچ کس از باشگاه برای فصل بعد با من تماس نگرفته است و باید صبر کنم. شاید من را نخواهند اما من واقعا پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارم.

باشگاه گفت، خرج عمل نوراللهی به ما ربطی ندارد

وقتی شرایط احمد نوراللهی را دیدم واقعا متاسف شدم. باشگاه می گوید،چون او حقوق هفتگی اش را گرفته ،خرج عملش به ما ربطی ندارد. واقعا این نگاه حرفه ای است؟ این بازیکن با چه انگیزه ای برگردد و بازی کند؟ خدا را شکر عمل او موفقیت آمیز بود و امیدوارم بتواند هر چه زودتر به فوتبال برگردد و بازی کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)