مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: علی آقا به قدری برای پرسپولیس زحمت کشیده که همه دوستش دارند.

فرشید طالبی در گفت و گو با خبرنگار اوج ، درباره شرایط تیمش اظهار داشت: اوضاع و احوال تیم بسیار خوب است. تمرینات را دنبال می کنیم و آماده شروع لیگ می شویم. آرام آرام با شرایط تیم خو می گیرم و با تمریناتی که کادرفنی برایم در نظر گرفته با تیم هماهنگ می شوم.

وی درباره احتمال نیمکت نشینی اش در تراکتورسازی تاکید کرد: من به تراکتورسازی آمده ام تا پیشرفت کنم. حق گرفتنی است و هیچ جای دنیا حقت را دودستی تقدیمت نمی کنند. من باید بجنگم تا بتوانم حقم را بگیرم. مدافعان بسیار خوبی در تراکتورسازی حضور دارند و همه تلاش می کنند تا تیم موفق باشد. اگر قرار بود پیشرفت نکنم تراکتورسازی را انتخاب نمی کردم و پشت این انتخابم مشاوره های زیادی بوده است.

مدافع تراکتور درباره دیدار هفته اول تیمش مقابل پرسپولیس تصریح کرد: هفته های اول لیگ همیشه بازی هایی است که نمی توان عیار صد درصد تیم ها را در آن سنجید. با این حال هر دو تیم برای رسیدن به سه امتیاز به میدان می آیند و قطعا کار مان دشوار است اما امیدوارم بتوانیم برنده از زمین خارج شویم.

طالبی در پایان درباره حضور علی کریمی مقابل پرسپولیس افزود: علی آقا به قدری برای پرسپولیس زحمت کشیده که همه دوستش دارند.  قطعا هواداران پرسولیس شرایط را درک می کنند و فکر نمی کنم مشکل خاصی در جریان بازی به وجود آید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)