مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به توقف سرخپوشان برابر پیکان گفت که از نحوه بازی بازیکنان این تیم تعجب کرده است.

بهنام طاهرزاده در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص تساوی بدون گل سرخپوشان مقابل پیکان اظهار داشت: پرسپولیس بعد از تساوی در دربی، فرصت خوبی داشت که تا با پیروزی مقابل پیکان شرایطش در صدر جدول را بهبود ببخشد و فاصله‌اش را با رقبایش بیشتر کند، اما در بازی با پیکان هم ما چیز تازه‌ای از شاگردان گل‌محمدی ندیدیم و یک بازی بی‌انگیزه و بی‌روح را از پرسپولیس شاهد بودیم.

وی ادامه داد: از نحوه بازی بازیکنان پرسپولیس خیلی تعجب کردم. تیمی که هدف قهرمانی دارد نباید به این راحتی امتیاز از دست دهد. بازیکنان خیلی عجول و شتاب‌زده بازی می‌کردند و شادابی را در بازی سرخپوشان نمی‌دیدیم. پرسپولیس از بازیکنان بزرگی سود می‌برد و هواداران و پیشکسوتان انتظار بیشتری دارند که بازی‌های به مراتب بهتری به نمایش بگذارند.

مهاجم پیشین پرسپولیس با انتقاد از عملکرد بازیکنانی مثل مهدی عبدی و حامد پاکدل خاطرنشان کرد: زمانی که ما بازی می‌کردیم از کوچکترین فرصت بهره می‌بردیم تا در ترکیب اصلی قرار بگیریم و تلاش می‌کردیم تا نظر سرمربی تیم را جلب کنیم. با رفتن لوکادیا و مصدومیت دیاباته، بهترین فرصت در اختیار این دو بازیکن قرار گرفته که خودشان را به گل‌محمدی نشان دهند، اما عملاً در بازی‌های پرسپولیس چیزی از آنها نمی‌بینیم و این دو مهاجم هیچ انگیزه‌ای ندارند.

طاهرزاده در واکنش به این موضوع که گل‌محمدی با وجود جدایی لوکادیا، مقابل پیکان هم از پاکدل و عبدی در ترکیب اصلی استفاده نکرد، گفت: ما بنا را بر این می‌گذاریم که گل‌محمدی اعتقادی به این دو بازیکن ندارد، اما بازیکن وقتی می‌بیند که سرمربی‌اش علاقه‌ای به استفاده از او ندارد، سعی می‌کند اگر یک دقیقه هم به زمین رفت خودش را نشان دهد و به نوعی به سرمربی تیم خودش را تحمیل کند، اما چنین شرایطی را در بازی عبدی و پاکدل نمی‌بینیم و یک بازی بی‌تفاوت را از آنها دیدیم.

وی افزود: پرسپولیس باید برای ادامه فصل به فکر یک مهاجم خوب باشد هرچند مهاجم خارجی خوب که با این قیمت‌ها در این مقطع پیدا نمی‌شود. در هر صورت سرخپوشان نیاز مبرم به یک گلزن دارند. در حال حاضر بازیکنان دیگری هم مثل ترابی، صادقی، کامیابی‌نیا و … در پرسپولیس خوب بازی نمی‌کنند و از آنها فقط نامی باقی مانده است. گل‌محمدی از الان باید به فکر فصل بعد باشد و حداقل 50-40 درصد در تیمش تغییرات ایجاد کند و گرنه مشکلاتش ادامه خواهد داشت. او می‌تواند به لیگ دسته اول نگاه ویژه‌تری داشته باشد و بازیکنان با انگیزه و با استعداد را پیدا کند.

مهاجم پیشین پرسپولیس در خصوص اینکه تساوی مقابل پیکان، صدرنشینی سرخپوشان را به خطر انداخت، گفت: پرسپولیس امتیازات حساسی را مقابل استقلال و پیکان از دست داد و فاصله امتیازات در صدر جدول خیلی نزدیک شده است. پرسپولیس هفته بعد بازی سخت و 6 امتیازی‌ با گل‌گهر دارد و هر تیمی در آن دیدار برنده شود قطعاً اوج خواهد گرفت و تیمی هم که بازنده باشد شرایط سختی پیدا خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)