پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص برد روز گذشته این تیم مقابل گل‌گهر و بازی با نساجی واکنش نشان داد.

بهنام طاهرزاده در گفت‌وگو با فارس، در خصوص بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان که با برد شاگردان یحیی گل‌محمدی همراه بود اظهار داشت: به نظرم پرسپولیس بازی حساس و 6 امتیازی را برد چرا که گل‌گهر هم شانس زیادی برای رسیدن به صدر داشت. اگر پرسپولیس این بازی را نمی‌برد شاید حتی از کورس قهرمانی جا می‌ماند و به نظر من برد دیروز یکی از مهمترین بردهای این فصل پرسپولیس بود.البته دست گل‌محمدی بسته است و چاره‌ای ندارد که از همین موجودی استفاده کند. جدایی یک بازیکن و مصدومیت یک مهاجم دغدغه بزرگی است که علاوه بر گل‌محمدی هواداران را هم نگران کرده است.

وی افزود: از طرف دیگر مهاجمان ایرانی پرسپولیس انتظارات را برآورده نکردند و مهدی عبدی و حامد پاکدل نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. آنها فرصت خوبی برای نشان دادن خود داشتند اما از آن استفاده نکردند. شاید آنها نمی‌دانند که در چه تیمی حضور دارند و وقتی پرسپولیس را از دست بدهند تازه می‌فهمند که از نوک قله دماوند به دره سقوط کرده‌اند. در آن زمان برگشتن به این شرایط سخت خواهد بود و شاید مشکل اینجاست که آنها حرفه‌ای فکر نمی‌کنند. همین مسائل باعث شده تا دست پرسپولیس بسته باشد و باید با همین موجودیت کار را پیش ببرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص استفاده گل‌محمدی از بازیکنان جوان در بازی روز گذشته که گلزنی هم کردند تصریح کرد: از دو مهاجم خارجی یک نفر جدا شد و یک نفر هم مصدوم شده که این موضوع دست کادر فنی را بسته است و یحیی گل‌محمدی چاره‌ای ندارد جزء اینکه از بازیکنان جوانش استفاده کند. در این شرایط که قیمت ارز هم بسیار بالا رفته دست باشگاه برای گرفتن بازیکن خارجی بسته است و مهاجمان خوب هم در تیم‌ خودشان حضور دارند که طبیعتاً‌ باشگاه‌ها اجازه جدایی به آنها نمی‌دهند. در این شرایط بازیکنان جوان پرسپولیس باید قدر این موقعیت را بدانند و از این شرایط استفاده کنند. وقتی بازیکنانی مثل پاکدل و عبدی قدر موقعیت‌هایی را که به دست آوردند ندانستند طبیعتاً‌ شانسی هم برای بازی کردن نخواهند داشت. من فکر می‌کنم چند بازیکن از تیم فعلی در تیم سال آینده حضور نخواهند داشت چرا که نتوانستند قدر موقعیتی که دارند را بدانند.

طاهرزاده خاطرنشان کرد:‌ بازیکنی مثل مهدی عبدی نوسان زیاد دارد و یک بازی 100 است و یک بازی صفر اما یک بازیکن حرفه‌ای نباید اینقدر نوسان داشته باشد. این نوسان‌ها هم به زندگی شخصی بازیکنان برمی‌گردد که خیلی از مسائل را رعایت نمی‌کنند. امیدوارم بازیکنان جوان پرسپولیس قدر موقعیتی که در اختیار آنها قرار گرفته را بدانند و سرشار از انرژی باشند. بازیکنی مثل مهدی طارمی در پرسپولیس ذخیره بود و فقط 10 دقیقه فرصت بازی به دست می‌آورد اما خودش را به تیم تحمیل کرد و حالا می‌بینیم که در تیمی مثل پورتو آقایی می‌کند. این بازیکن زندگی حرفه‌ای داشت و حالا مزد آن را نیز می‌بیند اما اگر بازیکن این مسائل را رعایت نکند خیلی زود از دنیای حرفه‌ای جدا می‌شود. همین بازیکنان اگر از پرسپولیس جدا شوند سال آینده باید در تیم‌های پایین‌تر بازی کنند.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: واقعا جا دارد به کادر فنی پرسپولیس و سرپرست تیم تبریک بگویم که این تیم را مدیریت می‌کنند چرا که کنترل کردن چنین تیمی واقعا سخت است. ای کاش مسؤولان فدراسیون فوتبال به جای هزینه کردن‌های میلیون دلاری برای خارجی‌ها که هیچ ثمره‌‌ای هم نداشته از بازیکنانی مثل گل‌محمدی و حتی جواد نکونام استفاده می‌کرد که می‌توانند برند فوتبال ایران باشند. با یک مربی خارجی سه دوره به جام‌جهانی رفتیم و جز دفاع از او کاری انجام ندادیم و دیدید حتی در رده‌بندی تیم‌های آسیایی هم سقوط کردیم. رئیس فدراسیون فوتبال هم به جای پاسخگویی در تلویزیون با لحن طلبکارانه با مجریان صحبت می‌کند و جای تأسف دارد. به جای رسیدن به این مشکلات فوتبال ما درگیر حواشی است اما امیدوارم این مسائل برطرف شود.

طاهرزاده در خصوص دیدار هفته آینده پرسپولیس مقابل نساجی ادامه داد: پرسپولیس فوتبال را مالکانه بازی می‌کند اما یک موضوع نگران‌کننده وجود دارد و آن این است که حمید مطهری سال‌هاست با گل‌محمدی کار کرده و تمام اندیشه‌های او را می‌شناسد. اگر فرد دیگری به جای مطهری سرمربی نساجی بود مطمئن بودم که پرسپولیس سه امتیاز را می‌گیرد اما الان کار سخت است. امیدوارم نساجی به سبک فوتبال مازندران هجومی بازی کند و هر نتیجه‌ای هم گرفت قطعا مورد تحسین قرار می‌گیرد. امیدوارم که حمید مطهری دفاعی به زمین نفرستند و نساجی به دنبال فوتبال بازی کردن باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)