مهاجم اسبق تیم پرسپولیس بر این باور است تیم‌های آسیایی از قدرت پرسپولیس ترس دارند.

بهنام طاهرزاده، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، در گفت‌وگو با برنا با تاکید بر قدرت فنی و مدیریت بالای کادر فنی پرسپولیس در خصوص آخرین شرایط حاکم بر این تیم اظهار داشت: پرسپولیس در حال حاضر از شرایط مطلوبی بهره می‌برد که این موضوع همه ما را امیدوار کرده که این تیم بتواند در ادامه مسیر خود قهرمانی‌ها و موفقیت‌های متوالی را جشن بگیرد.

او در ادامه افزود: علاوه بر توان فنی و پتانسیل خوبی که وجود دارد از نظر شرایط کادر فنی نیز در تیم پرسپولیس در وضعیت ایده‌آلی به سر می برد. گل‌محمدی و همکارانش در کادر فنی پرسپولیس، تیم قوی فنی و مدیریتی را تشکیل داده‌اند که نقش به سزایی را در موفقیت‌های تیم داشته‌اند. این تیم قوی هم در زمینه فنی به تیم  کمک می‌کنند و هم در بحث مدیریت داخلی وضعیت خوبی را برای پرسپولیس ایجاد کرده‌اند. در کنار این موضوع مدیران باشگاه هم تا به امروز تمام تلاش خود را به کار گرفتهاند تا تیم با آرامش فقط به مسائل فنی توجه داشته باشد. با این تفاسیر پرسپولیس برخلاف برخی رقبایش که حواشی زیادی را درون خود دارند به گونه‌ای عمل کرده که نه تنها در ایران بلکه در آسیا همه از نام پرسپولیس می‌ترسند. در مجموع باید گفت کادر فنی پرسپولیس حرف ندارد. 

مهاجم سال‌های دور پرسپولیس در مورد وضعیت فعلی مهاجمان تیم گفت: زمانی که پرسپولیس شهریار مغانلو را از دست داد یک مقدار خلاء او نگران کننده به نظر می‌رسید اما با جذب حامد پاکدل، که مهاجم خوب و با انگیزه‌ای است، رقابت در خط حمله پرسپولیس مثل قبل شده و این موضوع می‌تواند به سود پرسپولیس باشد. 

طاهرزاده با مثبت خواندن برنامه‌ای که کادر فنی تا بازی برابر الهلال برای تیم در نظر گرفته، تاکید کرد: از آن جایی که امکان برگزاری اردوهای خارجی و بازی‌های رسمی برای پرسپولیس وجود نداشت، کادر فنی برگزاری چند دیدار دوستانه خوب را برای این تیم در نظر گرفته که می‌تواند محک خوبی برای پرسپولیس باشد، به ویژه بازی برابر سپاهان که تیم قدرتمندی است در آستانه بازی با الهلال می‌تواند برای تیم یحیی تدارک خوبی باشد که البته امیدوارم در این بازی‌ها مشکل مصدومیت برای بچه‌ها به وجود نیاید تا پرسپولیس بتواند بهترین و بیشترین بهره را از این دیدارهای دوستانه به دست آورد.

او در مورد شرایط الهلال در آستانه دیدار این تیم برابر پرسپولیس گفت: الهلال تیم خوب و گران قیمتی است که در کنار نقط قوتی که دارد از ضعف‌هایی هم برخوردار است که در بازی این تیم برابر استقلال کاملا مشهود بود. درست است که در خط حمله تیم بازیکنان قدرتمندی هستند اما نباید فراموش کرد پرسپولیس یکی از بهترین و منسجم‌ترین خطوط دفاع ایران و آسیا را دارد و این موضوع باعث می‌شود کفه ترازو در دیدار رودروی دو تیم به سود پرسپولیس سنگینی کند. البته بر این باور هستم که پرسپولیس علاوه بر خط دفاع، در خط میانی و خط حمله شرایط فوق‌العاده‌ای دارد به گونه‌ای که این الهلالی‌ها هستند که باید برای رویارویی با پرسپولیس برنامه ریزی کنند و از نام پرسپولیس بترسند.

طاهرزاده افزود: همان‌طور که گفتم الهلال در دفاع ضعف‌های مشهود دارد و با توجه به این موضوع پرسپولیس با استفاده از نیروهایی مثل مهدی ترابی و وحید امیری و استفاده از خلاقیت آنها و انجام کارهای ترکیبی می‌تواند به پاشنه آشیل الهلال ضربه زده و بهترین استفاده را از این موضوع ببرند. ضمن این که حضور مهاجمان فرصت طلب و گلزن در پرسپولیس می تواند کار دفاعی الهلال را سخت کند.

پیشکسوت پرسپولیس با تاکید بر این‌که خلاء جدایی شهریار مغانلو با جذب بازیکن با انگیزه‌ای مثل پاکدل به نوعی از بین رفته در خصوص رقابت این روزهای مهاجمان تیم گل‌محمدی خاطرنشان کرد: رقابت ویژه خط حمله می تواند شرایط خوبی را برای مهاجمان تیم فراهم کند. به عنوان مثال مهاجمی مثل عبدی، هرگاه رقابت مهاجمان در خط حمله افزایش پیدا می‌کند انگیزه‌اش بیشتر می‌شود و بهتر کار می‌کند و بر این باورم که این خط می‌تواند برابر الهلال بدرخشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)