پیشکسوت پرسپولیس گفت: عملکرد پرسپولیس در کارهای ترکیبی مقابل صنعت نفت فوق‌العاده بود.

بهنام طاهرزاده در گفت‌وگو با برنا با اشاره به دیدار پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان که منجر به برد سرخ‌پوشان شد، اظهار داشت: پرسپولیسی ها در نیمه اول به‌ خوبی توپ و میدان را در اختیار داشتند و با هجوم و فشار روی دفاع حریف موفق شدند با پیروزی به رختکن بروند. نفتی ها با ایجاد تغییرات و تعویض هایی تلاش کردند شرایط بازی را تغییر دهند و در دقایق اول بازی در نیمه دوم موفق به این کار شدند ولی تعویض های خوب گل محمدی این تاکتیک شان را خنثی کرد. نیروهایی که به عنوان بازیکن جانشین و تعویضی به ترکیب اضافه شدند با دوندگی و انگیزه‌ای که داشتند، توانستند دوباره شرایط را به نفع پرسپولیس تغییر دهند. رفته رفته با فشاری که پرسپولیس در دقایق پایانی روی دروازه حریف آورد، موفق شد با به ثمر رساندن گل دوم کار را برای جبران نفتی ها غیرممکن کند.

این پیشکسوت در خصوص شرایط فنی تیم تاکید کرد: پرسپولیس در این بازی در کارهای ترکیبی فوق العاده بود و بدون اغراق بگویم پرسپولیس در حال حاضر از این نظر بهترین تیم ایران در آسیا است. پرسپولیس این روزها تنها تیمی است که بازیسازی را از خط دروازه‌اش آغاز می کند و در کارهای ترکیبی سبکی مشابه منچسترسیتی و بایرن مونیخ را اجرا می کند.

وی در ادامه افزود: یکی از عواملی که پرسپولیس به خوبی از زمین خود بازیسازی را آغاز می‌کند، حضور دروازه بانی آماده و ششدانگ مثل علیرضا بیرانوند است. اگر در دهه 70 پرسپولیس در تیم ملی گلر ششدانگی مثل احمدرضا عابدزاده داشت و او عقاب آسیا بود حالا نوبت علیرضا بیرانوند است که لقب عقاب آسیا را از آن خود کند. بیرانوند در این بازی بهترین بازیکن زمین بود. شرایط فنی او پس از حضورش در فوتبال اروپا روند فوق‌العاده‌ای را پیدا کرده و حالا از همه جهت یک دروازه بان کامل و لیدر تمام عیار در درون زمین است. خوشحالم که بهترین گلر ایران قرار است در جام جهانی حراست دروازه تیم ملی را نیز برعهده داشته باشد.

مهاجم سال‌های دور پرسپولیس با اشاره به گلزنی یورگن لوکادیا گفت: لوکادیا اگرچه شاید از نظر بدنی و هماهنگی با پرسپولیس به شرایط ایده آل نرسیده اما در این بازی نشان داد موقعیت شناس خوب و گلزن قهاری است. او با کنترل توپ و چرخشی که در صحنه گل داشت نشان داد مهاجم خوبی است و می تواند در ادامه فصل شرایط فوق العاده ای را در پرسپولیس داشته باشد. ضمن اینکه اگر حضور شیخ دیاباته هم نهایی شود این زوج خط حمله می تواند برای تمام تیم ها دردسرساز شود.

طاهرزاده خاطرنشان کرد: خوشحالم این پیروزی در روزی رقم خورد که هواداران خانم و آقا در کنار هم و بدون هیچ گونه مشکل و حاشیه ای فرهنگ بالای خود را به همه نشان دادند و صدرنشینی بهترین هدیه بود که پرسپولیس می توانست برای تشکر به هواداران به آنها بدهد. می بالم که پرسپولیسی ام و پیشکسوت و هوادار تیمی هستم که از نظر فرهنگی می تواند برای تمام تیم ها الگوی مناسبی باشد. این صدرنشینی مبارک زنان و مردانی که با پیروزی پرسپولیس در این دیدار خوشحال شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)