پرسپولیس نیوز: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در هفته پیش  رو به بازیکنان واریزی خواهیم داشت و بخشی از قراردادشان را پرداخت می کنیم.
 با اینکه این روزها موضوع اسپانسر باشگاه پرسپولیس و مشکلات مالی این تیم یکی از سوژه های اصلی رسانه ها و هواداران است اما به نظر مسئولان هنوز این نگرانی را درک نکرده اند.
 
از گوشه و کنار شنیده می شود طی چند روز آینده یکی از شرکت های وابسته به صندوق بازنشستگی کشور هزینه های پرسپولیس را برعهده می گیرد. در همین باره ابتدا با سجادی، معاون وزیر ورزش و مسئول امور استقلال و پرسپولیس تماس گرفتیم. او در پاسخ به سوالی درباره اسپانسر پرسپولیس به خبرنگار کاپ گفت: قرار است فقط طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس در این باره توضیح بدهد و من به او قول داده ام درباره اسپانسر پرسپولیس حرف نزنم.
 
در همین راستا با علی اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس نیز تماس گرفتیم.
 
او در این باره واکنش عجیبی به سوال خبرنگار کاپ داشت و گفت: واقعا مشخص شدن اسپانسر پرسپولیس برای شما اینقدر مهم است؟ چرا سراغ باشگاههای دیگر نمی روید و نمی پرسید که اسپانسر دارند یا خیر؟ واقعا فقط پرسپولیس بدون اسپانسر مانده است؟
 
طاهری در ادامه افزود: رایزنی ها همچنان ادامه دارد و طی روزهای آینده آنرا با گوش هواداران می رسانیم. البته الان هم حامی مالی داریم و نگرانی وجود ندارد.
سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان در خصوص اینکه زمان واریزی به بازیکنان چه روزی است، گفت: در هفته پیش  رو به بازیکنان واریزی خواهیم داشت و بخشی از قراردادشان را پرداخت می کنیم.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)