پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: هدف ما با دادن بیانیه‌ی قبل از بازی با پیکان ایجاد جو سازی نبود و به عدم حضور تماشاگران پرسپولیس در دیدار با صنعت نفت اعتراض داشتیم.

علی‌اکبر طاهری درمورد قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس باتوجه به عدم نتیجه‌گیری تیم‌های استقلال و تراکتورسازی ابراز کرد: حس و حال خیلی خوبی دارم و این شادی من ریشه در خوشحالی هواداران دارد. امیدوارم بازیکنان هم اراده خودشان را حفظ کنند و چهار مسابقه باقی مانده را با قدرت انجام دهند تا قهرمانی را به تماشاگران هدیه دهیم. برای من بهترین و شادترین لحظه عمرم، زمان شادی هواداران است.

وی درباره برنامه‌ریزی ابتدای فصل و اینکه در صورت پیروزی در چهار هفته پایانی رکورد جالب امتیازی از خود بر جای می‌گذارند، اظهار کرد: حقیقتا فصل گذشته وقتی با آقای برانکو برای لیگ امسال نشستیم و صحبت کردیم چیدمان خوبی داشتیم و می‌دانستیم چه بازیکنانی می‌خواهیم. همان جا انتظارمان همین قهرمانی بود و بخاطر تعهد به هواداران عهد کردیم این فصل قهرمان شویم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درمورد اعتراض برخی اعضای تیم پیکان مبنی بر اینکه شما قبل از مسابقه اخیر با دادن بیانیه فضاسازی داشتید، عنوان کرد: دوست ندارم در مورد اظهار نظر دیگران صحبت کنم و هیچوقت درباره صحبت‌های دیگران نظری نداشتم. اگر فلان شخصیت محترم تیم مقابل صحتبی کرده نظرش بوده ولی جا دارد بگویم من در رسانه‌های مختلف صحبت کردم و اشاره داشتم بحث ما با تیم‌های دیگر نیست.

طاهری ادامه داد: ما حتی به بحث قضاوت‌ها نیز به خودمان اجازه ورود نمی دهیم. این مسائل به ما ارتباطی ندارد چون کمیته‌های مختلف فدراسیون هستند که ورود می‌کنند. بحث ما عدالت بود. گفتیم وقتی قرار است هواداران صنعت به ورزشگاه بیایند، حق تماشاگر ما هم است به استادیوم بیاید و بازی را تماشا کند. هواداران ما به ما مراجعه کرده و ناراحتی‌شان را اعلام کرده بودند و وظیفه ما نشان دادن واکنش بود. اصلا دنبال فضا سازی، جوسازی و اینطور مباحث نبودیم و اینگونه نیست.

وی پیرامون عدم تمدید قرارداد سید جلال حسینی و کمال کامیابی‌نیا که موجب نگرانی هواداران پرسپولیس هم شده است، گفت: هیچ مشکلی نیست. صحبت‌های ابتدایی با آنها انجام شده ولی به دلیل فشردگی بازی‌ها نشد این اتفاق بیافتد که طی روزهای آینده این کار انجام می‌شود و قرارداد آنها تمدید خواهد شد. بحث‌های مختلفی برای ماندن آنها شده و گفتیم مشکلی نیست بمانند که توافق لازم هم صورت گرفته است. یک سری کارهای فرمالیته و اداری مانده که آنها را نیز انجام می‌دهیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درمورد شایعه توافق با ژوزه، سرمربی اسبق این تیم که شکایت داشته است، ابراز کرد: نمی‌دانم این بحث‌ها و صحبت‌ها از کجا می‌آید و مطرح می‌شود ولی خبر جدیدی نشده و منتظر هستیم. اگر حکم صادر شود خودمان اطلاع رسانی می‌کنیم.

طاهری درباره حکم مدیر عاملی‌اش در باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: همیشه گفته‌ام دنبال حکم نبودم و افتخار کردم در این باشگاه کار می‌کنم. در این دو سال توانستم برای این هواداران تلاش کنم. تمام قد مقابل این تماشاگران تعظیم می‌کنم و دنبال عنوان شغلی نیستم.

وی درخصوص وضعیت خود در پرسپولیس گفت: درمورد مرگ من باید از خدا پرسید و همه چیز دست او است! بحث کاری من نیز دست دیگران است. من که نمی‌توانم تصمیم بگیرم چه می‌شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر استقلال رامین رضاییان را بخواهد چه تصمیمی می‌گیرند، ابراز کرد: این مسئله سؤالی است که هزار حاشیه از آن در می‌آید. الان استقلال پنجره نقل و انتقالاتی‌اش بسته است و نمی‌دانم طرح این موضوع برای چیست.

طاهری با اشاره به بازی هفته آینده پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الریان گفت: از همه کسانی که موفقیت فوتبال ایران را می‌خواهند، خواهش می‌کنم کمک کنند تا روز دوشنبه هواداران و اهالی فوتبال به ورزشگاه آزادی بیایند، آن را پر کنند و از تیم پرسپولیس حمایت داشته باشند. از هواداران خود می‌خواهیم در بانک کوثر حساب باز کنند تا بتوانیم تحصیلات خوبی برای ورودشان در نظر بگیریم. ان‌شاالله ورزشگاه باید تکمیل شود تا بتوانیم روز خوبی برای فوتبال ایران رقم بزنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)