پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت:حضور رضاییان در پرسپولیس الزاماتی دارد که باید رعایت شود.

علی اکبر طاهری درباره آخرین وضعیت رامین رضاییان و حضور وی در پرسپولیس اظهار داشت:حضور رضاییان در پرسپولیس الزاماتی دارد که باید رعایت شود.رامین با تیم پرسپولیس قرارداد داشته و قراردادش را فسخ نکرده بوده که به تیم ریزه اسپور رفته و این خودش بار انضباطی دارد. نه تنها در باشگاه پرسپولیس، بلکه در فدراسیون فوتبال این روند باید طی شود. ما پیگیر این موضوع هستیم و از لحاظ فنی می دانیم که رامین بازیکن خوبی است ولی باید این مراحل طی شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: امروز هم جلسه ای داشتیم و به خاطر همین موضوع من کمی دیر آمدم چون قرار بود با رامین صحبت کنم.رضاییان تخلف بزرگی کرده است شاید در این زمینه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم ورود کند و بخواهد در این باره رای صادر کند اما با توجه به بندهای قرارداد ما و رامین رضاییان داور میان ما و او کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس خواهد بود. حال اجازه دهید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد. باید در این زمینه جلسه برگزار و تصمیم‌گیری کنیم.

وی درباره وضعیت گولچ نیز گفت: این موضوعی است که برانکو باید در باره آن تصمیم گیری کند. اگر ما بازیکنی بگیریم با نظر سرمربی است. مربی است که از بازیکن بازی می خواهد و می داند که باید او را در کدام پست بازی دهد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان برای جذب بازیکن جدید باید یک بازیکن را از فهرست خارج کنند گفت:این موضوع درست است. یک بازیکن باید از پرسپولیس برود تا رامین بیاید. این هم به چند جلسه صحبت با سرمربی احتیاج دارد.

طاهری چند دقیقه ای هم با هواداران صحبت کرد و به آنها گفت موضوع بلیط فروشی و حضور در ورزشگاه با مسئولین وزارت ورزش مطرح شد.

وی گفت:قصد داریم تا شرایط مناسبی برای حضور هواداران در ورزشگاه داشته باشیم. همچنین مثل باشگاه های منچستر و چلسی هوادار بتواند همه ملزوماتش را از باشگاه تهیه کند. اگر هوادار بخواهد شال و کلاه با آرم باشگاه تهیه کند، بتواند نمونه اصلی ان را که زیر نظر باشگاه است بگیرد. همچنین برنامه ای داریم برای آن که هوادار بتواند صندلی خود را تا آخر فصل انتخاب کند و قسمت ها وی.آی.پی ورزشگاه را وسعت دهیم تا هوادارانی که می خواهند به تیم کمک کنند بتوانند با خرید بلیط جایگاه ویژه به تیم خودشان کمک کنند.

طاهری در پایان گفت:از هواداران می خواهم به هیچ عنوان به جز 3090 به هیچ سامانه ای پیامک ندهند.اگر هواداران پرسپولیس را دوست دارند و دوست دارند که این باشگاه موفق شود بدانند این سامانه تنها سامانه رسمی ماست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)