پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت:امروز تلفنی با وزیر ورزش صحبت کردم.

علی اکبر طاهری ،درباره بازگشت خود به پرسپولیس اظهار داشت:روز گذشته به خودم مرخصی دادم و به خاطر کار شخصی درگیر بودم.امروز تلفنی با وزیر ورزش صحبت کردم و موارد را به او گفتم.این را هم گفتم که نمی خواهم به خاطر یک شخص باشگاه ضربه بخورد.

وی درباره اینکه برانکو گفته بود اگر طاهری نباشد همه از پرسپولیس می رویم بیان داشت:برانکو لطف دارد.او شخصیت برجسته ای است.افتخار می کنم با برانکو کار می کنم.می توانم بگویم برانکو ویژگی هایی دارد که خوب های ایران آن را دارند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس افزود: در صحبتی که امروز با دکتر گودرزی داشتم ایشان اعلام کردند که این قضیه را مصرانه پیگیری می کنند تا تکلیف این موضوع مشخص شود. در این میان البته ما گلایه زیادی از صداوسیما داریم آنها هم توپ را در زمین فدراسیون می اندازند و می گویند آقایان فدراسیون به ما زنگ زده اند و گفته اند سامانه دیگری را تبلیغ کنید من می خواهم بدانم کجای آیی نامه قانون انحصار وجود دارد. اگر شورای رقابت به این بحث ورود کند قطعا آقایان با جریمه روبه رو می شوند.

وی افزود: کسانی که عقل را جای احساسات می گذارند و منافع ملی را قربانی منافع شخصی نمی کنند می توانند برای این مشکل راه حلی پیدا کنند.

طاهری اضافه کرد: بنده قهر نکرده بودند زیرا منفعتی ندارم. در پرسپولیس برای خودم کیسه ای هم ندوختم کار اقتصادی و سیاسی هم نمی کنم آمده تا برای باشگاه کار کنم اگر غیر از این است بگویید.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: پرسپولیس باید از کجا پول بیاورد. ما مثل تیم های دیگر نیستیم.ما مثل تیم های دیگر نیستیم شما نمی توانید وقتی دستتان را بسته اند و داخل استخر انداخته اند شنا کنید. آیا ما پارسال کار بدی کردیم که موجب شدیم شور و نشاط به جامعه برود؟ آیا نباید برای تقویت همان تیم پارسال به ما کمک کنند؟ ما سال قبل در زمینه ساماندهی تماشاگران پیشرو بودیم و انتظار داریم حالا که کارکرد مثبت فوتبال را به نمایش می گذاریم کسی چوب لای چرخ مان نگذارد.

طاهری در ادامه به نامه ای اشاره کرد که همراه اول دیروز به این باشگاه ارسال کرده است و افزود:همراه اول به عنوان مرجع اصلی دیروز در نامه ای به ما اعلام کرد که سامانه هواداری 3090 مورد تایید است.

وی درباره دربی پیش روی پرسپولیسی ها گفت: بازی های لیگ همه حساس هستند اما این دربی از قدیم الایام ویژگی خودش را داشته است. بچه های ما زحمات زیادی کشیده اند من امیدوارم ما دربی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و دل هواداران مان را شاد کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره قضاوت احتمالی فغانی در دربی بیان داشت: امر داوری بسیار محترم است و ضمنا کار دشواری است. من به بحث داوری دربی ورود نمی کنم.بنده فقط می توانم بگویم امیدوارم هر داوری قضاوت بازی را عهده دار شد به نحو احسن کارش را به پایان برساند.

طاهری در پایان در پاسخ به این سوال که آیا فردا در باشگاه پرسپولیس حاضر می شود گفت: اکنون در راه تهران هستم و انشاالله اگر زنده بودم به باشگاه می روم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)