پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت:قطعا هواداران ما فردا یکدل و یکصدا به ورزشگاه می آیند.

علی اکبر طاهری در آستانه دیدار پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: هوادار سرمایه و دارایی اصلی باشگاه پرسپولیس است و اگر موفقیتی کسب شده از قبال حمایت های این هواداران است. تمام حرکات هواداران پرسپولیس حماسی است و فقط ختم به بازی با استقلال خوزستان نمی شود. قطعا هواداران ما فردا یکدل و یکصدا به ورزشگاه می آیند.امیدوارم فردا ورزشگاه آزادی مملو از تماشاچی باشد. انشاالله با تلاش بچه ها و حمایت یار اصلی مان یعنی هواداران سه امتیاز بازی فردا را کسب کنیم و به آنها تقدیم کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره فاصله ایجاد شده بین این تیم و سایر رقبا در جدول رده بندی بیان داشت: طبیعتا وقتی زحمت کشیده شود نتیجه اش هم دیده می شود. باید از کادر فنی، بازیکنان ، تیم تدارکاتی و پزشکی و تیم سرپرستی تشکر کنم. همه این عوامل دست به دست هم دادند تا در کنار حضور یکپارچه هواداران این نتیجه ای که می بینید به وجود بیاید. پارسال هم چنین حالتی داشتیم اما متاسفانه با بی مهری هایی که به وجود آمد و قضاوت هایی که صورت گرفت به قهرمانی نرسیدیم. اگر آن اشتباه صورت نمی گیرد پارسال هم یک رکورد خوب بر جای می گذاشتیم. ما با تیم استقلال خوزستان هم امتیاز شدیم اما به خاطر قوانین داخلی دوم شدیم. امسال باید تا پایان مسابقات این حالت خوب را حفظ کنیم و همچنین در رقابت های آسیایی هم نتایج خوبی بگیریم. بچه ها نباید فکر کنند کار تمام شده است. باید دقت نظر و همت بالاتر مسابقات را دنبال کنیم.

وی درباره مشکلات مالی باشگاه های لیگ برتری تصریح کرد: این یک بحث ریشه ای است و نباید فکر کنیم که همه چیز  حل شده است. باید دید آیا باشگاه ها شرایط را دارند و انجام نمی دهند یا ندارند که تعهدات شان را اجرا نمی کنند. در این یکی، دو ساله خود ما بحران های بسیار بزرگی داشتیم. به خصوص احکام داوری که داخل و خارج از کشور صادر می شد. بایستی این بدهی ها را پرداخت می کردند. همین الان باشگاه پرسپولیس مشکلات زیادی دارد.

طاهری خاطرنشان کرد:از هواداران می خواهم به نوبه خود و از طریق حساب رسمی باشگاه هر مبلغی که می توانند طی روزهای آتی کمک کنند. خیلی ها به من گفتند که چرا فراخوان نمی دهند و حالا این کار را انجام دادند. باشگاه پرسپولیس به قلب هواداران رسوخ کرده است. هواداران به حمایت های حضوری خود هم ادامه دهند. مطمئنا به این صورت می توانیم خیلی از مشکلات را حل کنیم. اخیرا چند پرونده که از نظر ما مسکوت مانده بود دوباره باز شد و باید آنها را پرداخت کنیم. به طور مثال پروپیچ اصلا برای ما بازی نکرد اما حکمش آمد و نمی توانستیم به مسایل و تاریخچه آن بپردازیم. شب عید هم هست و مطمئنم عزیزان ما کمک خواهند کرد. برخی از عزیزان به صفحات دوستان مان در بانک کوثر و همراه اول رفته بودند و فکر می کردند که آنها پول نمی دهند اما اصلا اینگونه نیست و این دوستان کمک های خود را انجام دادند. انتظار داریم هواداران تا روز جمعه کمک های خود را به باشگاه پرسپولیس داشته باشند تا ما هم بتوانیم تعهدات خود را اجرا  کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)