پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: عده‌ای از قبل چهره‌ خودشان را طور دیگری نشان داده بودند اما در مجمع طور دیگری رفتار کردند. برخی از اعضا رای دیگران را برگرداندند اما به هر حال باید به رای مجمع احترام بگذاریم.

علی‌اکبر طاهری در پایان مجمع فدراسیون فوتبال درباره تعیین تکلیف ساختمان‌های استقلال و پرسپولیس گفت: بالاخره عده‌ای از قبل چهره‌ خودشان را طور دیگری نشان داده بودند اما در مجمع طور دیگری رفتار کردند. برخی از اعضا رای دیگران را برگرداندند اما به هر حال باید به رای مجمع احترام بگذاریم.

وی در پاسخ به این سوال که این افراد چه کسانی بودند، گفت: بماند برای بعد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره واگذاری ورزشگاه شهید کاظمی به این باشگاه گفت: باید از مسئولان شهرداری بابت این کار تشکر کنیم اما این ورزشگاه هنوز استانداردهای لازم را ندارد و به صورت کامل مناسب برگزاری مسابقه نیست. در حال حاضر تصمیم داریم به عنوان زمین تمرین و همچنین برای تیم‌های پایه استفاده کنیم.

طاهری در پاسخ به این سوال که طبق اسناد موجود پول ساختمان‌های باشگاه های استقلال و پرسپولیس در سال‌های 84 و 85 پرداخت شده است، گفت: کفاشیان این موضوع را تایید کرد اما در این مقطع سند زده نشد و گردش کار اداری برای انتقال سند انجام نشد که مغفول واقع شد. خود من این مدارک را در اختیار سجادی قرار داده بودم اما متاسفانه نشد. با وجود اینکه عرفا و شرعا پول این ساختمان‌ها پرداخت شده است و متعلق به این دو باشگاه است.

وی درباره جذب دروازه‌بان برای پرسپولیس گفت: بیکار ننشستیم و دنبال گزینه خوب هستیم.

سرپرست پرسپولیس درباره حمایت باشگاه از سوشا مکانی گفت: ما باید به قانون احترام بگذاریم.

طاهری در مورد پیشنهاد باشگاه نفت برای معاوضه بیرانوند با طارمی گفت: هنوز درخواست رسمی در این مورد دریافت نکرده‌ایم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)