پرسپولیس نیوز : سرپرست روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس امروز در جلسه‌ای به ریاست نایب رئیس هیأت مدیره و مسوول اجرایی باشگاه معارفه شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، علی اکبر طاهری امروز طی جلسه‌ای در باشگاه، پندار خمارلو سرپرست روابط عمومی باشگاه را معرفی کرد.

نایب رئیس هیأت مدیره پرسپولیس در این نشست که با حضور مهدی خواجوند، سخنگوی باشگاه، مهرداد یوسف شاهی، سردبیر روزنامه پرسپولیس و دست‌اندرکاران روابط عمومی و سایت رسمی باشگاه برگزار شد، بر ارائه اطلاعات و اخبار دقیق به افکار عمومی، رسانه‌ها و هواداران از طریق سایت رسمی باشگاه تاکید کرد.

طاهری با تاکید بر اینکه این بخش‌ها و تمام عوامل باشگاه باید از بروز حاشیه‌ها پرهیز کنند، با اشاره بر تعامل صحیح و سالم با رسانه‌ها و احترام متقابل و انتشار اخبار از طریق مراجع رسمی باشگاه، توصیه جدی کرد افزود: تمام تلاش‌ها در حد توان مجموعه باشگاه باید در جهت جلب رضایت هواداران صورت گرفته و از هر اقدامی که باعث نگرانی آنها شود، جلوگیری گردد.

وی در پایان صحبت‌های خود، هواداران پرسپولیس را خط قرمز باشگاه و مدیریت مجموعه اعلام نموده و به حداقل رساندن حاشیه‌ها را از اولویت‌های کار مجموعه قلمداد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)