پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس از درخشش ملی‌پوشان این تیم در بازی ایران – گوام ابراز خوشحالی کرد.

علی‌اکبر طاهری در مورد پیروزی 6 بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل گوام و درخشش بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس در این دیدار اظهار داشت: خوشحالم که تیم ملی توانست حریفش را شکست دهد. مسئله‌ دیگر که خوشحال کننده است درخشش ملی‌پوشان ما در این بازی بود. البته اگر موفقیتی به دست آمده به خاطر کار تیمی بوده است.

وی در خصوص اینکه آیا فکر می‌کند بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس با آمادگی به تمرینات این تیم برمی‌گردند، عنوان کرد: طبیعی است که از پیروزی تیم ملی و آمادگی بازیکنان‌مان در این بازی خوشحال باشیم و امیدواریم که ملی‌پوشان‌مان با آمادگی کامل به تمرینات پرسپولیس برگردند، چون هر تیمی تاکتیک‌های خودش را دارد. بازیکنان باید در پرسپولیس هم «مَچ» شوند و بتوانند مثل همیشه تاکتیک‌های سرمربی را به طور کامل اجرا کنند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که تکلیف بخشیده شدن کارت قرمز ایمان صادقی به کجا کشیده شده است، گفت: منتظر هستیم تا کمیته داوران نظر نهایی خود را در این مورد به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدهد.

طاهری در پاسخ به این سؤال که آیا مشکلات مالی باعث شده تا مسئولان باشگاه پرسپولیس نتوانند زمین تمرین جدید و موقتی را پیدا کنند، خاطرنشان کرد: در این مورد اصلاً بحث مالی مطرح نیست، بلکه زمان بهره برداری از زمین است که اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: متأسفانه در سال‌های گذشته در بحث مراقبت از زمین درفشی‌فر دقت مناسب نشده تا امروز شاهد این باشیم که مشکل چمن این ورزشگاه حاد شود و ما هم مجبور شویم چمن را ترمیم کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)