پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس در جمع بازیکنان گفت: بابت تاخیر در پرداخت مطالبات عذرخواهی می کنیم. اما طرح مسایلی مانند اعتصاب نیز در شأن شما و باشگاه پرسپولیس نیست.

 تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز خود را در حالی از ساعت 18:45 دقیقه آغاز کرد که خبرها حکایت از تصمیم بازیکنان برای عدم انجام تمرین داشت. اما این تصمیم بعد از جلسه یک ساعته بین بازیکنان و علی اکبر طاهری تغییر کرد تا سرخپوشان کار را آغاز کنند.

اکبر طاهری امروز از ساعت 17 در مجموعه درفشی فر حاضر شد او ابتدا  جلسه ای با سرپرست جدید این مجموعه ورزشی داشت. پس از آن نشستی با حضور محمود خوردبین، کریم باقری، مصطفی قنبرپور و علی اکبر طاهری برگزار شد. در این جلسه صحبت های بازیکنان به سرپرست باشگاه منتقل شد. گفته می شود صحبتی هم بین طاهری و باقری بر سر اظهار نظرهای روزهای گذشته صورت گرفت.

سرپرست باشگاه پرسپولیس از حدود ساعت 17:45 با بازیکنان وارد جلسه و گفت وگو شد. طاهری ابتدا با قدردانی از تلاش های بازیکنان از آنها به جهت تاخیر در پرداخت ها عذرخواهی کرد.

وی همچنین تاکید کرد: پرسپولیس یک خانواده است و نباید همه مسایل آن به رسانه ها کشیده شود. با اعلام اینکه باشگاه در این مدت تلاش های زیادی برای حل مشکلات انجام داده است از برخی موانع برای نهایی شدن پروژه ها صحبت کرد.

طاهری خطاب به بازیکنان گفت: طرح مسایلی مانند اعتصاب در شأن باشگاه پرسپولیس و آنها نیست و در ادامه اضافه کرد پرداخت ها به بازیکنان روال بهتری پیدا خواهد کرد. در ادامه هادی نوروزی، رضا نورمحمدی و محسن بنگر به نمایندگی از بازیکنان بعضی مطالب و گلایه ها را مطرح کردند. آنها نسبت به این موضوع اعتراض داشتند که بعد از مدت زیادی از عدم پرداخت های باشگاه شنیده اند که قرار است مبالغ 10 تا 15 میلیون تومانی به بعضی نفرات اختصاص یابد.

 

 این بازیکنان خطاب به طاهری گفتند که بازیکنان پرسپولیس با مشکلات مالی فراوانی دست به گریبان هستند، ضمن اینکه تعدادی از بازیکنان از فصل پیش طلبکار هستند.

 

 طاهری پس از پایان صحبت‌های بازیکنان به آنها گوشزد کرد که می‌داند مشکلات مالی به چه صورت است و حتی رسید طلب‌های بازیکنان را مطالعه کرده است، به همین خاطر تلاش می‌کند تا بدهی‌ها پرداخت شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این مطلب عنوان کرد: شرایط در روزهای آینده تغییر خواهد کرد و بازیکنان نباید نگران باشند چرا که بعد از پرداخت مبالغ که در روزهای ابتدایی هفته آینده صورت می گیرد و دلیل این امر نیز طی شدن مراحل اداری مربوط به برداشت پول از حساب خزانه است قرار است تا دو هفته دیگر پرداخت های دیگری با مبالغ بیشتر انجام شود.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: پس از اینکه در این مرحله پول به حساب باشگاه واریز می‌شود در مرحله دیگر که نهایتاً تا 10 روز آینده خواهد بود باز هم به باشگاه پول تزریق می‌شود تا هم طلب بازیکنان پرداخت و هم از قراردادهای این فصل مبلغی به سرخپوشان داده شود.

 

پس از این جلسه بازیکنان پرسپولیس از ساعت 19 به زمین رفتند تا تمرین عصر امروز خود را انجام دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)