مرجع خبری پرسپولیس : مربی تیم فوتبال سایپا گفت: پرسپولیس را آنالیز کرده‌ایم، این تیم به خاطر حضور در آسیا بسیار خسته است.

 

بیژن طاهری مربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس به جای مجتبی تقوی سرمربی این تیم حاضر شد و در خصوص بازی فردای 2 تیم اظهار داشت:

 

همیشه بازی با تیم‌های بزرگ مخصوصا پرسپولیس انگیزه خاصی برای جوانان ما دارد و امیدوارم فردا شاهد یک بازی خوب و تماشاگر پسند باشیم و تماشاگران چه آنهایی که در ورزشگاه هستند و چه بینندگان تلویزیونی از این بازی لذت ببرند.

 

وی در مورد مسائل فنی بازی گفت: انصافا تیم ما روند رو به رشدی داشته است. ما برابر راه آهن بد بازی کردیم و باختیم. با این حال موقعیت‌های گل ما بیشتر از حریف بود که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. پرسپولیس را به خوبی آنالیز کردیم و نقاط ضعف و قوت آن را می‌شناسیم. امیدوارم بازی تاکتیکی خوب و جوانمردانه‌ای باشد.

 

مربی سایپا در مورد خستگی بازیکنان پرسپولیس به دلیل حضور در رقابت‌های آسیایی گفت: بله ما بازی‌های آسیایی پرسپولیس را هم آنالیز کردیم. پرسپولیس تیم خسته‌ای است اما مطمئنا دنیزلی با فهم و درک تاکتیکی بالایی که دارد قطعا از بازیکنانی که در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کرده، در این بازی استفاده نمی‌کند و بیشتر از بازیکنانی که به آنها استراحت داده، به میدان می‌فرستد.

 

طاهری در مورد تاثیر استعفای کوشا در تیم فوتبال سایپا که تقوی از آن سخن گفته بود، عنوان کرد: کوشا یک مدیر توانمند است که از زیر مجموعه‌اش استفاده ابزاری نمی‌کند. در حوزه مدیریت من نمی‌توانم صحبت کنم اما می‌توانم بگویم آنچه در این 10 ماه از او دیدم او  یک مدیر موفق و خوب است که به مسائل اخلاقی اهمیت زیادی می‌دهد و برای مربیان و بازیکنان ارزش بسیاری قائل است.

 

سعید تقی‌زاده مدیر رسانه‌ای سایپا با عذرخواهی از غیبت حضور مجتبی تقوی سرمربی تیم در نشست خبری گفت: تقوی به دلیل همزمانی تمرین با نشست خبری در این جلسه شرکت نکرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)