مسئول نقل‌وانتقالات سازمان لیگ اعلام کرد هنوز مشکل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای ثبت قرارداد بازیکنان جدیدشان برطرف نشده است.

فرشید طاهری در گفت‌و‌گو با تسنیم درباره اینکه تا این لحظه چه تیم‌هایی مجوز ثبت قرارداد بازیکنان خود را دریافت کرده‌اند و آیا مشکل استقلال و پرسپولیس در این زمینه حل شده است، گفت: هشت باشگاه پیکان، هوادار، صنعت نفت آبادان، گل‌گهر، نساجی، سپاهان، فولاد و ملوان مشکلی بابت ثبت قرارداد بازیکنان‌شان ندارند و تقریباً سایر تیم‌ها هم در تلاش هستند تا مشکل‌شان را حل کنند.

وی در ادامه افزود: استقلال و پرسپولیس فعلاً مشکل ثبت قرارداد بازیکنان جدیدشان حل نشده است و آنها هم در تلاش هستند تا این مشکل برطرف شود. البته تمام باشگاه‌ها می‌توانند بازیکنان قدیمی خود را در سامانه ثبت کنند و کارت بازی آنها را دریافت کنند، اما ظاهراً منتظر هستند تا مشکل‌شان برطرف شود و یکجا اقدام به ثبت اسامی بازیکنان کنند.

مسئول نقل‌و‌انتقالات سازمان لیگ در واکنش به این پرسش که آیا کارت بازی بازیکنان آماده شده است و مشکلی از این بابت وجود ندارد، گفت: بله! هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد. مثلاً ملوان کارت بازی بازیکنانش را دریافت کرد و کارت بازی بازیکنان نساجی نیز آماده است. به جز سپاهان و مس رفسنجان که دیرتر از سایر تیم‌ها اقدام کردند، کارت بازی بازیکنان قدیمی دیگر تیم‌ها هم آماده است و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)