پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس  گفت:پس از آنکه شرکت ها شرایط خود را مطرح کردند باید بهترین انتخاب را انجام داد.

 علی اکبر طاهری بعد از  حضور در مراسم سالروز برد تاریخی پرسپولیس اظهار داشت: من روز هوادار را به کلیه هواداران باشگاه تبریک می گویم. به خصوص هوادارانی که در سرما و گرما و در مشکلات تیم را همراهی می کنند. امروز هم خدمتشان آمدیم تا عرض سلام کنیم و یادی کنیم از آنانی که از جمع ما رفته اند. انشاءاله این خانواده هر روز منسجم تر از دیروز شوند.

وی درباره حضور علی پروین ادامه داد: من خیلی وقت است که با علی آقا پروین ارتباط دارم و هروقت ایشان را می بینم در مورد باشگاه صحبت می کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره انتقادات اذعان داشت: انتقادات در مجرای خود بسیار سازنده است زیرا هیچ کس به تنهایی نمی تواند بگوید که تمام و کامل است. ما هم تیم های مختلفی داریم که باید همه آنها را رصد کنیم. اینها چیزهای مربوط به خانواده پرسپولیس است که همه عزیزان باید در این راه به ما کمک کنند.

وی در رابطه با اسپانسر باشگاه تصریح کرد: این مساله حادی نیست. البته پس از آنکه شرکت ها شرایط خود را مطرح کردند باید بهترین انتخاب را انجام داد. سرویس های پیامکی نیز برای درآمدزایی به زودی به راه می افتد.

سرپرست پرسپولیس در ارتباط با کمک سازمان لیگ به پرسپولیس گفت:با حساب هایی که با سازمان لیگ داریم قرار شد که در صورت کمک های دولتی و همچنین حامیان مالی کسب درآمد کنیم.

طاهری درباره آیا رابطه اش با کریم باقری بهبود یافته است، اذعان داشت: مشکلی وجود نداشت که بخواهد بهبود یابد.

وی درباره انتشار لیست قرارداد بازیکنان و کادرفنی پرپسولیس گفت: من خودم این لیست را ندیدم ولی برای پرداخت ها باید کارشناسی توسط کارشناسان صورت گیرد. فضای فوتبال فضای آرامی است که باید آرامشش حفظ شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)