پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس برای حضور در جلسه با سرمربی این تیم وارد ساختمان باشگاه پرسپولیس شد.

علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس در ساعت 13 و 30 دقیقه وارد باشگاه پرسپولیس شد و هواداران پرسپولیس با دیدن او به سمت سرپرست باشگاه پرسپولیس رفتند و از وی در خصوص نقل و انتقالات پرسپولیس سوال کردند.

 

 هوادارانی که به شدت نسبت به عملکرد طاهری اعتراض داشتند، اما هنگامی که با سرپرست باشگاه پرسپولیس روبه‌رو شدند هیچ عکس‌العمل خاصی نداشتند و فقط از او یک سؤال پرسیدند که وضعیت باشگاه چه می‌شود؟ طاهری هم در پاسخ به هواداران گفت اجازه دهید به باشگاه بروم تا ببینم وضعیت چیست.

طاهری که برای حضور در جلسه و برای رفتن به باشگاه عجله داشت خطاب به هواداران گفت که اجازه بدهید ابتدا به داخل باشگاه بروم و بعد پاسخگوی سوالات شما باشم.

در این حین یکی از هواداران از وی درباره نقل و انتقالات و اینکه آیا اخبار خوب برای پرسپولیس در راه است یا نه، اظهار داشت: ان‌شاءالله خبرهای خوب هم خواهید شنید.

در این حین مصطفی قنبرپور مشاور فنی طاهری و مربی تیم فوتبال پرسپولیس در زمان ورود به باشگاه مورد سوال هواداران قرار گرفت و وی دقایقی پاسخگوی سوالات هواداران معترض بود.

قنبرپور از هواداران می‌خواست تا با سعه صدر منتظر باشند تا خبرهای خوش به گوش آنها برسد.

 

 * با سروصدای زیاد هواداران معترض پرسپولیس، افراد ساکن در منازل اطراف این باشگاه واکنش نشان دادند و با حضور در جمع هواداران از آنها خواستند این محل را ترک کنند. این افراد، هواداران پرسپولیس را تهدید کردند که با ادامه حضورشان در اطراف باشگاه با پلیس تماس خواهند گرفت تا آنها را متفرق کنند.

در حالی که تا دقایقی پیش هیچ فرد مسئولی در باشگاه پرسپولیس حضور نداشت اما حسین عبدی، مصطفی قنبرپور، علی‌اکبر طاهری و محمد زادمهر به باشگاه پرسپولیس آمدند تا جلسه‌ای با برانکو ایوانکوویچ داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)