پرسپولیس نیوز : نایب رئیس هیأت مدیره پرسپولیس گفت: کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس با برنامه‌ریزی ویژه و تلاش بیش از پیش که جای تقدیر دارد، عزم خود را جزم کرده‌اند تا با پایان دادن به روند ناکامی‌ها، هواداران دلسوز پرسپولیس را شاد کنند.

علی اکبر طاهری در آستانه بازی با ملوان در گفتگو با سایت  باشگاه افزود: تیم ما در روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است. تمام تلاش باشگاه و تیم معطوف به فراهم شدن بهترین شرایط جهت کسب نتایج مطلوب است. کادر فنی در روزهای اخیر برنامه‌ریزی مدون و حساب شده‌ای را برای تمرینات انجام داده است و بازیکنان تیم هم انصافا تمام عزم خود را جزم کرده‌اند تا ضمن انجام تمرینات، با بازی‌های غیرتمندانه، ناکامی‌های هفته‌های اخیر را جبران کنند.

وی ادامه داد: در مجموعه تیم انگیزه و روحیه بالایی مشاهده می‌شود که به تلاشی مضاعف از سوی کادر فنی و بازیکنان منجر شده است و این جای تقدیر دارد. بچه‌ها هم اینها را به جان خریده‌اند تا در این بازی و بازی‌های آتی نتیجه بگیرند و با پایان یافتن روند ناکامی، سرفصل جدیدی را آغاز کنند. به طور قطع این انگیزه و روحیه هم ناشی از این خواست است که هواداران متعصب و دلسوز پرسپولیس را شاد کنند.

نایب رئیس هیأت مدیره و مسوول امور اجرایی باشگاه پرسپولیس در ارتباط با اینکه کمتر مصاحبه‌ای از وی منتشر می‌شود، خاطرنشان کرد: ما برای انجام وظیفه و کار در مسیر بهبود شرایط تیم در باشگاه حضور پیدا کرده‌ایم. قبل از این نیز گفته‌ام که اگر صحبتی باشد فقط و فقط از طریق سایت رسمی باشگاه انجام خواهد شد. البته گهگاه می‌شنویم یا می‌بینیم که نقل قول‌هایی از بنده منتشر می‌شود که آنها را تکذیب می‌کنم. امیدوارم چنین مسائلی که باعث به حاشیه کشیدن مجموعه و مشوش شدن ذهن هواداران می‌شود را در آینده شاهد نباشیم. مصاحبه‌هایی هم که به نقل از من منتشر می‌شود صحت ندارد و هواداران می‌توانند نقل قول‌ها را از طریق سایت باشگاه پیگیری کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)