پرسپولیس نیوز :  سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت:بعد از تعطیلات در زمین اختصاصی تمرین می کنیم.

علی اکبر طاهری درباره زمین محل تمرین پرسپولیس اظهار داشت: وضعیت باشگاه بعد از برد مقابل نفت آبادان عادی است و مشکلی نیست. ما مشکلی بابت زمین تمرین نداریم و قطعا بعد ازتعطیلات تمرینات خودمان را در زمین اختصاصی خودمان انجام می دهیم.

وی درباره عدم صحبت بازیکنان مقابل  دوربین های تلویزیونی بیان داشت: تا حدودی این قضایا حل شده است ولی یکسری مشکلاتی هست که امیدواریم این مشکلات هم حل شود و از این بابت هم مشکلی نباشد.

طاهری درباره حق پخش تلویزیونی گفت: به خاطر اینکه درآمدهای صداوسیما از بابت فوتبال زیاد است و نمی خواهد درآمدهای واقعی را بدهد در این قضیه اسپانسر باشگاه ناراحت است.به خاطر همین قضیه اسپانسر اجازه نمی دهد که بازیکنان با دوربین ها انجام بشود.

 

در حالی که طی روزهای اخیر اخبار پراکنده ای درباره وضعیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا مطرح شده است اما هنوز باشگاه پرسپولیس دقیقا نمی داند که باید مسابقات لیگ قهرمانان را از چه مرحله ای آغاز کند.

علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره این موضوع اظهار داشت: تا امروز نمی دانیم دقیقا چه برنامه ریزی ای صورت گرفته است. ما راه سختی در بازی های لیگ قهرمانان داریم اما اینکه باید به پلی آف برویم یا مستقیم وارد مسابقات گروهی خواهیم شد سوالی است که خودمان هم هنوز پاسخش را نمی دانیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)