پرسپولیس نیوز: یک مقام در حراست مرکزی وزارت ورزش و جوانان در مورد اجرای طرح فروش بلیت مسابقات بر اساس شماره صندلی گفت: تمام تلاش نهاد های مختلف ورزشی، اجرایی شدن این طرح است.
 
 
مهدی فروتن گفت: یکی از مطالبات چندین ساله تماشاگران مسابقات ورزشی و همچنین کارشناسان و اهالی ورزش، فروش بلیت مسابقات بر اساس شماره صندلی است، امری که چندین دهه در کشورهای مختلف اجرایی شده ولی تا کنون در ایران انجام نشده است.
 
این مقام مسئول افزود:حراست وزارت ورزش و جوانان با همکاری سایر مجریان برگزاری مسابقات مانند فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ فوتبال، نیروی انتظامی، مدیران عامل باشگاه ها ،مدیران مجموعه های ورزشی، کمیسیون ورزش شورای امنیت کشور و اصحاب رسانه قصد دارد نسبت به اجرای این طرح ملی اقدام کند.
 
فروتن افزود: با اجرای موفق این طرح یکی از دغدغه های دیرینه تماشاگران مسابقات ورزشی در ورزشگاه آزادی و در آینده ای نزدیک ورزشگاه های یادگار امام تبریز، غدیر اهواز، نقش جهان و فولاد شهر اصفهان و ثامن مشهد برطرف خواهد شد.
 
جانشین رییس حراست وزارت ورزش و جوانان افزود: تجربیات کشورهای مختلف نشان داده اجرای این طرح ضمن ایجاد نظم و آرامش در ورزشگاه موجب احترام به حقوق تماشاگران و افزایش ضریب امنیتی مسابقات خواهد شد و از سوی دیگر از بروز بازار سیاه در مسابقات حساس ملی و باشگاهی جلوگیری به عمل خواهد آمد.
 
گفتنی است اجرای این طرح از اقدامات موثر وزارت ورزش و سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال است که در مرحله نخست فروش بلیت الکترونیکی مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه آزادی صرفا با ارائه کارت ملی و از طریق سایت و محل های اعلامی صورت می پذیرد.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)