پرسپولیس نیوز :سرمربی تیم کشتی پرسپولیس جویبار به شدت از پرداخت نشدن دستمزد کشتی‌گیران این تیم گلایه کرد.

غلامرضا محمدی اظهار کرد: تیم ما با قراردادهای پایین در لیگ برتر سال 91 حاضر شد که با توجه به هزینه‌ای که کرده بودیم نتیجه خیلی خوبی گرفتیم اما با گذشت چهار ماه از این مسابقه‌ها هیچ کس جوابگو نیست و قرارداد کشتی‌گیران پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: کشتی‌گیران اکثرا از قشر ضعیف جامعه هستند و به پول قراردادها نیاز دارند. رویانیان نیز که همیشه دم از معرفت و مسلمانی می‌زند و با ایمان و باخدا است چرا حق این بچه‌های مظلوم را نمی‌دهد؟ کشتی ورزش اول مملکت است و رویانیان می‌گفت که می‌خواهیم به این رشته کمک کنیم اما این راه و رسمش نیست.

مربی تیم ملی همچنین گفت: من نیز زیر فشار هستم و کشتی‌گیران دائم از من پول‌شان را می‌خواهند. نمی‌دانم چه کسی باید صدای ما را بشنود. ما نمی‌خواهیم کار به راه‌های قانونی بکشد. این اتفاقات در شرایطی می‌افتد که تیم فوتبال پرسپولیس هر روز با بازیکنان و مربیان میلیاردی جدید قرارداد می‌بندد اما حق این بچه‌ها داده نمی‌شود.

محمدی در پایان در مورد میزان بدهی باشگاه پرسپولیس به کشتی‌گیران گفت: حدود 8 کشتی‌گیر تا 60 درصد قرارداد خود را گرفته‌اند و بقیه کشتی‌گیران نیز تنها 30 تا 40 درصد از پول قراردادشان را دریافت کرده‌اند اما تمامی اعضای کادر فنی زیر 30 درصد دریافتی داشته‌اند. فکر نمی‌کنم تمام پول این بیست و چند نفر به 400 میلیون هم برسد. امیدواریم باشگاه پرسپولیس و رویانیان صدای ما را بشنوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)