پرسپولیس نیوز : قهرمان وزنه‌برداری المپیک ۲۰۱۲ لندن گفت: از رویانیان تشکر می‌کنم که به وزنه‌برداری اعتماد کرده و بسیار علاقمندم تا خیلی زود با پیراهن پرسپولیس در میادین رسمی وزنه بزنم.

بهداد سلیمی، قهرمان وزنه‌برداری المپیک 2012 لندن که به دلایل مختلف از حضور در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری امتناع کرده است، امروز با حضور در باشگاه پرسپولیس و پس از نشست با محمد رویانیان و امیر مشیری، مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بخشی از مبلغ قرارداد خود از این باشگاه را دریافت کرد.

سلیمی در این خصوص گفت: از رویانیان به خاطر حمایت‌هایش تشکر می‌کنم و تلاش‌های او باعث شده است که امروز پرسپولیس از یک تیم فوتبال به یک باشگاه تبدیل شود و این کاری است که امروز خیلی از تیم‌ها آن را انجام نداده و در حسرت آن به سر می‌برند.

وی ادامه داد: از رویانیان تشکر می‌کنم که به وزنه‌برداری اعتماد کرده و بسیار علاقمندم تا خیلی زود با پیراهن پرسپولیس در میادین رسمی وزنه بزنم.

سلیمی تأکید کرد: رویانیان باید در پرسپولیس بماند و به نظرم باید از او حمایت شود، البته این حرف‌ها را به این خاطر که امروز به من پول داده است نمی‌زنم بلکه از ابتدا هم بر این عقیده بوده‌ام.

وی یادآور شد: در نشست امروز در خصوص چگونگی حضور پرسپولیس در لیگ برتر وزنه‌برداری با مدیرعامل این تیم صحبت‌هایی را انجام دادند و امیدوارم به زودی این اتفاق بیفتد، ضمن اینکه حمایت دوباره‌ام را از وی به عنوان فردی که در حال انجام کارهای خوب اقتصادی در پرسپولیس است اعلام می‌کنم و به نظرم باید قدر چنین مدیرانی را دانست.

قهرمان المپیک 2012 لندن تصریح کرد: آوردن پول در ورزش کار ساده‌ای نیست و کسانی که این کارها را انجام می‌دهند مدیران موفقی محسوب می‌شوند، در مجموع حرکاتی که از سوی باشگاه پرسپولیس انجام شده قابل تقدیر است و این باشگاه می‌تواند به زودی به جایگاه اصلی‌اش رسیده و تبدیل به یک باشگاه کامل شود.

وی افزود: همین که به وزنه‌برداری اعتماد شد و توانستم به عضویت باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس دربیایم بسیار خوب است و امیدوارم به زودی من را با پیراهن این تیم در میادین ورزشی ببینید.

سلیمی اظهار داشت: امیدوارم مسئولان کشور به رویانیان اعتماد کرده و اجازه بدهند حالا که او ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی را دور هم جمع کرده است، بتواند اینگونه فعالیت‌هاش را گسترده‌تر کند تا به زودی این باشگاه به خواسته‌هایش نزدیک و نزدیک‌تر شود.

وی در پایان گفت: بها دادن به المپیکی‌ها کاری بود که خیلی‌ها انجام ندادند که رویانیان موفق به انجام آن شده است. من هم فقط از حق دفاع می‌کنم و به دنبال چیز دیگری نیستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)