مهدی تاج برای پیگیری مطالبات تیم‌های ایرانی به خصوص طلب ۳.۵ میلیون دلاری پرسپولیس راهی AFC می‌شود.

باشگاه‌های ایرانی از چندین فصل گذشته موفق به دریافت پاداش‌های خود از کنفدراسیون فوتبال آسیا نشده‌اند. پرسپولیس به علت حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 2021 خواهان مطالبات ۳.۵ میلیون دلاری خود از AFC است و از تاج خواسته به عنوان رییس فدراسیون فوتبال و نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

در همین رابطه مهدی تاج که به عنوان رییس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC راهی تایلند، محل برگزاری مسابقات جام ملت‌های فوتبال ساحلی شده، قصد پیگیری مطالبات ایرانی‌ها را دارد.

فدراسیون فوتبال نوشت: «مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال امروز (پنجشنبه) از محل برگزاری رقابت‌های فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا در تایلند بازدید کرد. در حاشیه این بازدید، رئیس کمیته برگزاری مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا، توضیحاتی درباره روند برگزاری و برنامه ریزی‌های صورت گرفته به تاج ارائه کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال فردا پس از دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند، رئیس فدراسیون فوتبال تایلند و همچنین مسئول برگزاری رقابت‌های فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا، این کشور را ترک خواهد کرد و بلافاصله جهت پیگیری رفع مشکل باشگاههای ایرانی درباره انتقال منابع مالی شان و رایزنی در این باره با مقامات کنفدراسیون جهت سفری یک روزه راهی مقر AFC در کوالالامپور مالزی خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)