تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار با مس کرمان تمام بازیکنان خود را در اختیار خواهد داشت اما باز هم بدون غایب نبود.

پرسپولیس در ۱۰ هفته‌ای که از لیگ گذشت، حداقل یک غایب را در بازی هایش داشت و بازیکنان این تیم به دلیل محرومیت یا مصدومیت در بازی های پرسپولیس غیبت داشتند. برای بازی مقابل مس کرمان پرسپولیس همه بازیکنانش را در اختیار دارد و برای این دیدار نه مصدوم دارد و نه محروم.

حامد پاکدل مهاجم پرسپولیس که به دلیل ابتلا به کرونا دو هفته‌ای دور از میادین بود از چند روز پیش به تمرینات سرخپوشان بازگشته است و میلاد سرلک نیز بدون مشکل می‌تواند تیمش را در هفته یازدهم همراهی کند تا گل‌محمدی از این بابت دغدغه‌ای برای دیدار با مس کرمان نداشته باشد.

این طلسم می‌رفت برای پرسپولیس در این فصل شکسته شود که خبر آمد یحیی گل محمدی به دلیل ابتلا به کرونا نمی‌تواند تیمش را در بازی مقابل مس کرمان همراهی کند و سرمربی پرسپولیس به ناچار راهی قرنطینه خانگی شد.

به این ترتیب پرسپولیس برای بازی مقابل مس هم غایب دارد و این بار نوبت به غیبت به یحیی گل محمدی رسید تا به خاطر کرونا در یکی از بازی های تیمش حضور نداشته باشد.

پرسپولیسی‌ها که پس از دیدار با مس کرمان و تعطیلات پیش رو لیگ برتر باید در هفته دوازدهم به مصاف استقلال بروند، تنها یک نگرانی در دیدار با مس خواهند داشت و آن هم حضور 4 بازیکن سه کارته در جمع سرخ‌های پایتخت است که در صورت دریافت کارت زرد در این بازی، دربی 99 را به دلیل محرومیت از دست خواهند داد.

این بازیکنان عبارتند از علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی، محمد عمری و علی نعمتی که باید دیدار با مس را با سلامت پشت سر بگذارند تا مشکلی برای حضور در دربی 99 نداشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)