پنالتی که پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلمیان زد پس از 23 هفته برای این تیم گرفته شد!

پنالتی و پرسپولیس مدتی است که به 2 خط موازی تبدیل شده‌اند که به هم نمی‌رسند! این طلسم البته مانند چند طلسم دیگر در مسجدسلیمان شکست و پرسپولیس توانست هم پنالتی بگیرد و هم پنالتی را تبدیل به گل کند. برای یادآوری این که این اتفاق آخرین بار چه‌زمانی برای پرسپولیس افتاده بود، باید خیلی به عقب برویم. هفته سیزدهم فصل گذشته در بازی مقابل تراکتور، مهدی ترابی آخرین پنالتی پرسپولیس در یک سال اخیر را از دست داد. او که خودش این خطا را از مدافع حریف گرفته بود، اولین پنالتی‌اش با پیراهن پرسپولیس را به بیرون زد. در هفته سیزدهم، سیزدهمین پنالتی ترابی در لیگ هدر رفت تا بدشانسی همه‌جوره گریبان این بازیکن را بگیرد.

بعد از آن دیگر پنالتی‌ای برای پرسپولیس گرفته نشد تا مشخص شود که کدام بازیکن بعد از ترابی قرار است پنالتی‌زن تیم باشد و دیگر نیازی به همچین بازیکنی حس نشد!

در هفته ششم لیگ این فصل بالاخره هر 2 طلسم برای پرسپولیس شکست و این تیم هم پنالتی گرفت و هم آن را تبدیل به گل کرد. همچنین مشخص شد که این فصل تا اطلاع‌ثانوی یورگن لوکادیا پنالتی‌زن اول پرسپولیس خواهد بود. این در حالی است که به غیر از مهدی ترابی، یک بازیکن پنالتی‌زن به نام شیخ دیاباته هم در پرسپولیس حضور دارد و کار یحیی گل‌‎محمدی برای انتخاب پنالتی‌زن راحت کرده است.

این طلسم باعث شده تا پرسپولیس به عنوان تیمی که بیشترین پنالتی را در تاریخ لیگ برتر داشته است جایگاه خود را به فولاد واگذار کند. فولادی‌ها که برخلاف پرسپولیس در یک سال گذشته پنالتی‌های زیادی داشتند و به لطف حضور پریرا اکثر آن‌ها را تبدیل به گل کردند با یک پنالتی بیشتر و با 132 پنالتی بالاتر از پرسپولیس قرار گرفتند.

این در حالی است که استقلال فصل گذشته رکورد کسب پنالتی در یک فصل تاریخ لیگ برتر را شکست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)