تیم فوتبال پرسپولیس سرانجام موفق به کسب پیروزی در دیدارهای خارج از خانه شد.

یکی از نکات این فصل برای پرسپولیس این بود که آنها تا پیش از دیدار مقابل تراکتور در بازی‌های خارج از خانه موفق به کسب پیروزی و سه امتیاز نشده‌ بودند، اما روز گذشته طلسم این ناکامی در بازی‌های خارج از تهران سرانجام شکسته شد.

پرسپولیس در دیدار این هفته مقابل تراکتور در شروع نیمه دوم خیلی زود به گل رسید و در نهایت با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یافت تا طلسم نبردن‌های خارج از خانه این تیم در تبریز شکسته شود.

پرسپولیس پیش از این مقابل تیم‌های سایپا، نفت مسجدسلیمان، نساجی، استقلال و آلومینیوم اراک که بازی‌های خارج از خانه این تیم تا اینجای کار محسوب می‌شدند نتوانسته بود به پیروزی برسد.

پرسپولیس در شرایطی موفق شد در نمایشی خوب تراکتور را شکست دهد که کسب این ۳ امتیاز برای هر دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار بود اما نکته جالب پس از این پیروزی آماری بود که پس از این برد برای تیم گل‌محمدی رقم خورد.

پرسپولیسی‌ها در هفته قبل در تهران برابر ماشین‌سازی به پیروزی رسید و عصر دیروز نیز در تبریز برد خوبی را برای تراکتور کسب کرد تا در کمتر از یک هفته با ۲ پیروزی، ۶ امتیاز ارزشمندی را برابر ۲ نماینده آذربایجان کسب کرده و به نوعی این تیم‌ها را در مجموع ۶ تایی کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)