پرسپولیس نیوز: هواداران پرسپولیس با به راه انداختن طوفان مجازی به مسئولان برای پرداخت نکردن بدهی گابریل کالدرون اعتراض کردند.

کمیته انضباطی فیفا ۱۸ مرداد گذشته حکم خود را درباره پرونده شکایت کالدرون و خواکین از باشگاه پرسپولیس صادر کرد و از روز ابلاغ( ۱۸ مرداد) به پرسپولیس ۳۰ روز مهلت داد تا این پرونده را تسویه کند. در صورتی که باشگاه پس از این ۳۰ روز مبالغ یاد شده را به صورت کامل پرداخت نکرده باشد، پنجره نقل و انتقال تا روز پرداخت کامل بسته خواهد شد.

مهلت ۳۰ روزه پرسپولیس ۱۷ شهریور به پایان رسید و کمیته انضباطی پس از ۳۰ روز دیگر با رسیدگی به این پرونده در صورتی که بدهی تسویه نشده باشد احکام سنگین تری مانند بسته شدن دو پنجره و در ادامه کسر امتیاز و… صادر خواهد کرد.

هواداران پرسپولیس در اعتراض به پرداخت نشدن این بدهی که دو هفته دیگر مهلت ۳۰ روزه دوم آن هم به پایان خواهد رسید طوفان مجازی با هشتگ #طلب_کالدرون_را_بدهید در شبکه های اینستاگرام و توییتر به راه انداخته اند.

اعتراض هواداران پرسپولیس به وزارت ورزش و مدیران منصوب آنهاست و اینکه تکلیف مدیرعامل و هیئت مدیره استقلال مشخص شده اما باشگاه پرسپولیس که با سرپرست اداره می شود برنامه ای برای پرداخت بدهی نداشته است و بازیکنان تیم نیز از فصل گذشته ۴۰ درصد طلب داشته و از فصل جدید هم مبلغی دریافت نکرده اند.

این در حالی است که در اردوی رقیب هم وضعیت مدیرعامل، هیئت مدیره، کارگزار و کادر فنی این تیم مشخص شده و مربی خارجی هم برای این تیم جذب شده است.

در سمت مقابل اما پرسپولیس سال گذشته به دلیل ندادن بدهی برانکو پنجره اش بسته شد و باشگاه النصر چندین شکایت از این باشگاه در دادگاه های مختلف ثبت کرد و امسال هم دقیقا همان ماجرا تکرار شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)