پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اشتباهات داوری بازی پرسپولیس با ذوب آهن انتقادات شدیدالحنی انجام داده و اشتباهات صورت گرفته را به دزدی تشبیه کرد.

به گزارش پرسپولیس نیوز، مهرداد میناوند در شرایطی که اکثر پیشکسوتان پرسپولیس سکوت اختیار کرده اند امروز در صفحه شخصی خود نوشت: «اشتباه داوری جزئی از فوتبال است.» این جمله هنوز و تا همیشه در فوتبال دنیا جواب می دهد و باید پذیرفت که سر زدن اشتباه از داوران اتفاقی کاملا طبیعی است. اما آنچه در این فصل از فوتبال ایران اتفاق می افتد از مرزهای طبیعی بودن عبور کرده است. حالا دیگر آنچه از داوران می بینیم «اشتباه داوری» نیست «افتضاح داوری» است.

وی ادامه داد: تیمی که دروازه بان اصلی خودش را به دلیل اعتراض به یک ناداوری در بازی قبلی از دست داده، دروازه بان دومش را هم به دلیل یک ناداوری فاجعه بارتر در مهم ترین بازی حذفی از دست می دهد تا چیزی در حدود 100دقیقه با دروازه بان سوم خودش 10نفره در زمین رقیب بازی کند و بالاخره از جام حذف شود! این ظلم آشکار، چیزی است که دیگر نام اشتباه را نمی توان روی آن گذاشت. این اتفاقی است که نفسِ یک رقابت ورزشی را که فراهم بودنِ شرایطی برابر برای طرفین یک بازی است زیر سوال می برد.
میناوند در پایان گفت: پرسپولیس امروز به فرمان یک تیمِ نااهلِ داوری، 100دقیقه با یک یار کمتر دنبال حریفش دوید. شاید بهتر است نام این افتضاح و بی شرمی را اشتباه داوری نگذاریم. دزدی در روز روشن، شاید عنوان بهتری برای این اتفاق باشد. با این تفاوت که دزدها معمولا توسط پلیس دستگیر می شوند، اما دزدِ امروز با اسکورتِ پلیس از ورزشگاه خارج خواهد شد. چه شوخیِ پلشتی!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)