کریمی را مفت نگرفته ایم که با 300 میلیون بدهیم/ کاشانی اول کریمی را از ما بخرد بعد با احساس هواداران موج سواری کند /  ثابت کنند به لیدرها پول می دادم/حاضر بودم به پرسپولیسی ها برای بردن استیل پاداش بدهم/آقایان فکر کرده اند شهرداری به ما ورزشگاه هدیه کرده

 

مرجع خبری پرسپولیس : پس از جنجالی که شب گذشته با صحبت های عباس انصاری فرد در برنامه ورزش از نگاه دو به راه افتاد امروز مالک باشگاه استیل آذین در اقدامی بی سابقه به شدت به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاخت.

چند روز پیش عده‌ای از لیدرهای باشگاه پرسپولیس مدعی شدند که فصل گذشته حسین هدایتی به بعضی از آنها پول می‌داد تا علیه داریوش مصطفوی شعار دهد که این موضوع حاشیه‌های زیادی را به وجود آورده است.

هدایتی که نسبت به طرح این مسائل ناراحت و عصبانی شده است، در این خصوص می‌گوید: ‌«من در مورد این مسائلی که به وجود آمده باید اظهار تاسف کنم. کشور ما دارای یک سیستم نظارتی قوی است و به راحتی می‌توان این کارها را کنترل کرد و اگر بنده چنین کارهایی را انجام داده‌ام، می‌توانند با من برخورد کنند. سئوال من این است که چرا این مسائل بعد از برد استیل‌آذین مقابل پرسپولیس مطرح شده است. من ده ماه در باشگاه پرسپولیس بودم و شاید فقط 2 یا 3 بار این آقا را دیدم در ضمن همه می‌دانند که در نیمه ماه مبارک رمضان قرار گذاشتیم تا مشکلات ایشان با لیدرها حل شود.»

هدایتی در پاسخ به این سئوال که آیا شما 400 میلیون به لیدرها پول داده‌اید تا شما را تشویق کنند و علیه مصطفوی و بعضی از مسئولان پرسپولیس شعار بدهند، تاکید می‌کند:

 «400 میلیون پول زیادی است و نمی‌توان این پول را با قرار دادن درون گونی و یا به عنوان تراول به دیگران داد. در ضمن اگر آقایان معتقدند که چنین کاری کرده‌ام بیایند و آن را ثابت کنند. البته من به لیدرها پول دادم که این طبق مصوبات هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس بود و ما ده نفر را انتخاب کردیم و ماهیانه 400 هزار تومان به آنها حقوق می‌دادیم که پرداخت این پول از طریق سیستم مالی باشگاه بود. آیا واقعا با این کار جرم کرده‌ام؟ البته همه می‌دانند که در زمان انصاری‌فرد و در مسابقه فوتسال ایران و برزیل چه اتفاقاتی افتاد و مشکل از طرف یک عده از آقایان خاص است که من حتی سایه آنها را با تیر می‌زنم.»

هدایتی که در روزهای اخیر با کاشانی اختلاف شدیدی پیدا کرده است، بدون اینکه اسمی از او بیاورد ادامه می‌دهد: «در حال حاضر دوستانی خط می‌دهند که به ظاهر خداشناس هستند ولی بهتر است که دست از این کارها بردارند. یک انسان نمی‌تواند حرف از اسلام بزند ولی در کارهایش دروغ، نیرنگ،ریا و نفاق دیده شود. با این کارها نمی‌توان در دل مردم نفوذ کرد و به جایی رسید، بهتر است که صادق باشیم.»

 

مالک باشگاه استیل‌آذین در مورد بحث حضور علی کریمی در پرسپولیس می‌گوید: «اولا من چند روز پیش گفتم که بهتر است مشکلات باشگاه پرسپولیس رفع شود و بعد به دنبال کریمی بیایند و به هیچ عنوان منظورم شخص خاصی نبود. من زمانی که در هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس بودم ثابت کردم که یک پرسپولیسی هستم و از جیبم هزینه کرده‌ام تا شرایط برای آمدن کریمی مهیا شود. در ضمن قبل از شروع این فصل هم تلاش زیادی کردم تا او در پرسپولیس بماند ولی همه می‌دانند که در نهایت چه اتفاقاتی افتاد. من قول دادم که او را به پرسپولیس بدهم ولی الان کریمی محور تیم است و چطور می‌توانم در این شرایط این بازیکن را به پرسپولیس بدهم. البته حرف اصلی من این است که چرا آقایان 10 هفته مانده به پایان نیم‌فصل اول این جو را راه انداخته‌اند تا موج‌سواری کنند. به نظر من بهتر است هر وقت آقای کاشانی کریمی را خرید بعدا موج‌سواری کند. باشگاه استیل‌آذین هیات‌مدیره‌ای قدرتمند دارد. در ضمن حمید استیلی و حشمت مهاجرانی به عنوان سرمربی و مدیر فنی به طور مکتوب اعلام کرده‌اند که با جدایی کریمی مخالف هستند. ما نباید دست به کاری بزنیم که استیل‌آذین به عنوان طفل 3 ساله کشته شود. در ضمن اگر قرار باشد کریمی را به پرسپولیس بدهیم ابتدا باید به دنبال یک جایگزین مناسب برای او باشیم و بعد این کار را انجام دهیم.»

 

هدایتی در پاسخ به این سئوال که آیا برای صدور رضایت‌نامه کریمی از باشگاه پرسپولیس پول خواهید گرفت، تاکید می‌کند: «ما کریمی را مجانی نیاورده‌ایم و قرار هم نیست که او را مجانی به باشگاه دیگری بدهیم. اگر مسئولان پرسپولیس او را می‌خواهند باید هزینه کنند. البته همانطور که گفتم جدایی کریمی فعلا قطعی نیست. قیمت کریمی اندازه کریمی است»

هدایتی در مورد شایعاتی که قبل از بازی پرسپولیس و استیل‌آذین به وجود آمد و اینکه گفته شد او پاداش قابل‌توجهی را برای شکست دادن پرسپولیس حتی بیشتر از بازی استقلال در نظر گرفته است، می‌گوید: «این مسائل به هیچ عنوان صحت ندارد. من حتی می‌خواستم قبل از بازی اعلام کنم که اگر پرسپولیس برنده این مسابقه شد، به بازیکنان این تیم پاداش بدهند ولی احتمال داشت که آقایان سروصدایشان بلند شود. به همین دلیل این موضوع را رسانه‌ای نکردم. حتی به بازیکنان استیل‌آذین گفتم که به جرم برادرکشی به شما پاداش نمی‌دهم و به هریک از آنها فقط یک شاخه گل سرخ دادم.»

 

مالک باشگاه استیل آذین در خصوص آخرین وضعیت خرید ورزشگاه 15 هزارنفری امام رضا(ع) در شهر تهران و کارشکنی هایی که در این خصوص صورت گرفته تاکید کرد: این ورزشگاه را شهرداری تهران ساخته و ما پیشنهاد مالی خود را برای خرید این ورزشگاه ارائه کرده ایم . اکنون هم به مدت موقت سه ماه آن را اجاره کرده ایم. برخی آقایان در شورای شهر(کاشانی) پس از این توافق ما به تکاپو افتاده و فکر کرده اند شهرداری یک ورزشگاه مجانی به ما هدیه کرده و به دنبال پس گرفتن آن و مصادره به نفع باشگاه خود هستند.

من به این دوستان توصیه می کنم دست از این کارها بردارند، شهرداری تهران مگر بنگاه خیریه است که یک ورزشگاه را به بخش خصوصی هدیه کنه؟ ما پیشنهاد مالی خود را ارائه خواهیم کرد و آقایان هم در صورت تمایل می توانند در مزایده خرید این ورزشگاه شرکت کنند. اگر هم ما در این مزایده برنده نشدیم می رویم در جای دیگری زمین می گیریم و ورزشگاه بهتری می سازیم.  اصلا مگر ورزشگاه 15 هزار نفری به درد تیمهای استقلال و پرسپولیس می خورد؟ یا اینکه تمایل دارند از این ورزشگاه زیبا و دارای 15 هزار سکوی تماشاچی برای تمرینات تیم خود استفاده کنند؟! این کارشکنی ها و مسائل واقعا جای تاسف دارد.چرا باید مسائل و اختلافات خارج از شورای شهر را وارد آن کنند؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)