پرسپولیس نیوز : دروازه بان و کاپیتان سابق پرسپولیس گفت: امروز برای کار دیگری به باشگاه آمده‌ام و قصد همکاری با باشگاه را ندارم.

احمد رضا عابدزاده که صبح امروز راهی باشگاه پرسپولیس شده بود موفق شد علیرضا رحیمی را ملاقات کند اما پس از 30 دقیقه محل این باشگاه را ترک کرد.

عابدزاده پس از خروج از باشگاه پرسپولیس در حالی که قصد گفت‌‌وگو نداشت گفت: نه برای طلبم آمدم و نه اینکه قرار است با پرسپولیس همکاری کنم من برای کار دیگری به باشگاه آمده بودم فقط این را بگویم قرار است آکادمی من در شرق تهران در تیر ماه افتتاح شود.  آمده بودم که با آقای رحیمی سلام علیک کنم و دیداری داشته باشم! بالاخر آقای رحیمی همشهری ماست.

 

 وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه درباره طلبش از باشگاه پرسپولیس با رحیمی صحبتی کرده است، گفت: نه اصلاً. فقط در مورد مدرسه فوتبالم که اول تیرماه افتتاح می‌شود با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم. مدرسه فوتبالم به نام خودم است و خودم آن را اداره می‌کنم. من فقط در مورد مدرسه فوتبالم با آقای رحیمی صحبت کردم.
 

عابدزاده در پاسخ به این پرسش که «آیا پسرش (امیر عابدزاده) هم  این فصل در پرسپولیس می‌ماند؟»، خاطرنشان کرد: امیر در پرسپولیس نمی‌ماند، چون سه پیشنهاد از تیم‌های دیگر دارد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)