چرا لیدرها همیشه در باشگاه پرسپولیس هستند؟
مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان اسبق تيم فوتبال پرسپوليس اتفاقات رخ داده در باشگاه پرسپوليس را ناشي از عملكرد مديريت اين باشگاه عنوان كرد.


احمدرضا عابدزاده بعد از كناره‌گيري علي دايي كه در پي نتايج ضعيف اين تيم رخ داد گفت:” من شش ماه است كه سكوت كردم تا كسي نگويد عابدزاده به دنبال پول است. در اين مدت هميشه دنبال مطالباتم بودم كه به يك ريال آن هم نرسيدم.

 

من نمي‌خواستم براي پرسپوليس مشكل درست كنم اما آنهايي كه حاضر شدند پول كرانچار را بدهند تا او برود من را سركار گذاشتند و پولم را ندادند. من هم هيچ اعتراضي نكردم چون فكر مي‌كنم مردم خودشان همه چيز را مي دانند.

 

به نظر من اين مشكلاتي هم كه الان براي پرسپوليس به وجود آمده به خاطر مديريت اين تيم است و فكر مي‌كنم سازمان تربيت بدني بايد در اين مورد تصميم بگيرد.”

 

عابدزاده كه مشخص است به خاطر اختلافاتي كه با حبيب كاشاني دارد،روي سخنش به اوست،گفت:”اين آقايان كاري كردند كه فقط هزار تماشاگر براي ديدن بازي پرسپوليس به استاديوم مي‌آيند.اسم اين را چه مي شود گذاشت؟ پرسپوليس كي پنج باخت پشت سر هم داشته؟حتي سه باخت پشت سر هم نداشته اما امسال ركورد زده است. من و باقري و امثال ما بايد از پرسپوليس برويم چون مردم دوستمان دارند اما ديگران در اين باشگاه مي‌مانند و به كارشان ادامه مي دهند.”

 

عابدزاده سپس رييس سازمان تربيت بدني را مورد خطاب قرار داد و گفت:”آقاي سعيدلو شما خوب مي‌داني كه دل هواداران پرسپوليس شكسته است.اگر به اين وضعيت رسيدگي نكني و مقصرين را از باشگاه بيرون نكني خودت هم مي شكني. سال قبل پرسپوليس هنوز سوم بود كه سرمربي را عوض كردند. قبل از آن هم مدير باشگاه را عوض كردند اما الان كه تيم روز به روز بدتر مي‌شود هيچ اتفاقي نمي‌افتد.

 

هواداران عليه دايي و بازيكنان شعار مي‌دهند اما هيچ كس در مورد مدير باشگاه حرف نمي زند.مگر مردم در اين يك سال تغيير كرده‌اند؟يعني محبوبي آقايان از دايي و بقيه بيشتر است؟چطور زمان مصطفوي و انصاريفر همه عليه مدير باشگاه شعار مي‌دهند اما حالا عليه سرمربي شعار مي دهند؟ يكي بگويد اين ليدرها در باشگاه پرسپوليس چه مي‌خواهند كه هميشه آنجا هستند؟”

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)