مرجع خبری پرسپولیس : احمدرضا عابدزاده که یکی از تماشاگران ویژه بازی پرسپولیس _ صبا بود می گوید بعد از تغییر و تحولات اخیر به موفقیت پرسپولیس خوشبین است.

 

احمدرضا عابدزاده در خصوص حضورش در ورزشگاه آزادی گفت: با توجه به شرایط موجود نسبت به موفقیت پرسپولیس مقابل صبا خیلی خوشبین بودم به همین دلیل به ورزشگاه آزادی رفتم تا بازی را از نزدیک ببینم.

وی افزود: متاسفانه در هفته های گذشته در پرسپولیس یکدلی نبود اما حضور مدیریت جدید و علی پروین تاثیر مثبتی روی تیم گذاشته است. اگر خاطرتان باشد در همان ابتدای فصل هم گفته بودم پرسپولیس به خانه تکانی نیاز دارد.

 

کاپیتان سابق پرسپولیس ادامه داد: تا قبل از بازی با فجرسپاسی همه می گفتند استیلی باید از پرسپولیس برود اما حالا خبری از این صحبت ها نیست. وقتی تیم ناموفق باشد انتقاد ها هم زیاد می شود.

 

عابدزاده در خصوص اینکه آیا حضور حبیب کاشانی عامل همه ناکامی های پرسپولیس بود، گفت: یک نفر می تواند به تنهایی جشن هزار نفر را خراب کند. از اینکه برخی ها از پرسپولیس رفتند خوشحالم.

 

عابدزاده در خصوص مطالباتش از باشگاه پرسپولیس گفت: هیچ اقدام جدیدی در این مورد انجام نداده ام. مدیریت قبل به ترفندهای مختلف از پرداخت طلب من خودداری کرد ، حالا آقای موقتی نیست ولی احمدرضا عابدزاده هست. امیدوارم این آقایان در پست های دیگری که به دست میاورند اشتباهات گذشته را تکرار نکنند و بدانند مهمان هستند نه صاحبخانه.

 

عابدزاده در خصوص صحبت هایش با علیرضا محمد در جریان بازی پرسپولیس _ صبا؛ گفت: در خصوص شعاع حرکتی اش با او صحبت می کردم، اینکه چطور حرکت کند تا موفق تر باشد.

 

عابدزاده در خصوص ارزیابی فنی از بازی با صبای قم گفت: خط دفاعی پرسپولیس روز خوبی را پشت سر گذاشت. مهاجمان هم دو گل زدند اما با بی دقتی فرصت های زیادی را هم از دست دادند. بادامکی و زارع با جنگندگی میانه میدان را حفظ کرد و بازی خوبی به نمایش گذاشتند اما می توانند بهتر از این هم باشند. به نظرم اگر پرسپولیس کمربند میانی خود را مستحکم تر کند هیچ تیمی حریف این تیم نخواهد بود. محمد نوری هم بعضی اوقات مثل یک پاسور حرفه ای عمل می کند و امیدوارم همیشه سرحال باشد چون به نفع پرسپولیس خواهد بود.

 

احمدرضا عابدزاده در پایان گفت: از هواداران پرسپولیس خواهش می کنم در ادامه لیگ حامی این تیم باشند، همچنین مدیریت تیم هم باید در مقابل دسیسه هایی که از بیرون طراحی می شود هوشیار باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)