یک عده دلال می خواهند لوکا را به رویانیان تحمیل کنند

 

مرجع خبری پرسپولیس : مربی دروازه بان های سابق پرسپولیس گفت: از روز اول مشخص بود استیلی در پرسپولیس نمی ماند اما او پروژه نابودی پرسپولیس را پیش برد و اشک مردم را درآورد و رفت.

 

احمدرضا عابدزاده که سابقه همکاری با لوکا را دارد در واکنش به مذاکره باشگاه پرسپولیس با این مربی، گفت: بوناچیچ در حد پرسپولیس نیست و متاسفانه باید بگویم او اصلا تعادل روحی و روانی ندارد.

شما ببینید او هر چند ماه با یک تیم قرارداد امضا می کند و در میانه راه با یک دعوای سوری از تیم جدا می شود. لوکا پولش را از فوتبال ایران می گیرد بعد پشت سر ایرانی ها توهین می کند. این حرف من نیست ، 100 نفر می توانند شهادت دهند که چه الفاظ رکیکی از زبان او خارج می شود. او مدتی سرمربی النصر بود، بروید از مهرزاد معدنچی بپرسید پشت سر ایرانی ها چه الفاظ رکیکی به کار می برد.

 

عابدزاده افزود: پرسپولیس یک مربی موجه و کارنامه دار مثل کرانچار می خواهد. متاسفانه یک تیم دلالی به دنبال این هستند که بوناچیچ را به رویانیان تحمیل کنند. من نمی گویم رویانیان مدیر خوبی نیست اما او با شرایط فوتبال آشنایی ندارد و باید از مشاوران فوتبالی و کار بلد کمک بگیرد. رویانیان سال ها پست های حساسی داشته و اگر در پرسپولیس نتیجه نگیرد گذشته او زیر سئوال می رود چون فوتبال بیشتر از هر جای دیگری زیر ذره بین است.

 

عابدزاده در خصوص احتمال همکاری مجدد با پرسپولیس گفت: احتمالش زیر یک درصد است. من اهل چاپلوسی و تملق نیستم. گفته بودم استیلی در پرسپولیس نمی ماند اما او انقدر ماند تا پروژه نابودی پرسپولیس را پیش ببرد و اشک مردم را درآورد. حالا اگر لوکا سرمربی پرسپولیس شود این پروژه ادامه خواهد داشت. خوشبختانه مردم دیدند که حق با من بود و آقایان موقتی چه بلایی بر سر این تیم و هوادار آوردند. برای اولین بار تماشاگران استقلال تعدادش از پرسپولیسی ها بیشتر شد، مگر ممکن است فاجعه ای بدتر از این اتفاق بیفتد؟

 

وی افزود: روزی که با من تماس گرفتند مسائلی مالی را مطرح نکردم و گفتم با وضعیتی که تیم استیلی دارد نمی توانم کمک کنم چون اعتبار مرا هم زیر سئوال می برد. گفته بودم در تیمی که من کار می کنم باید نظم حاکم باشد. شما ببینید دروازه بان پرسپولیس چه گل هایی از استقلال خورد. اگر مربی دانش و توانایی کافی داشت ضریب اشتباهات دروازه بان ها به شکل محسوسی کم می شد.

 

عابدزاده در خصوص مطالباتش از باشگاه پرسپولیس گفت: من همیشه بدهکار هستم نه طلبکار! یک بنده خدایی عمل ساکشن انجام داده و پولش را تمام و کمال از باشگاه گرفت اما من که زانوهایم را در این فوتبال از دست دادم و شب ها از درد نمی خوابم هنوز نتوانستم طلبم را بگیرم.

 

گفت و گو: خبرورزشی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)