پرسپولیس نیوز : مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال راه‌آهن گفت:‌امیدوارم دربی امسال بدون حاشیه انجام شود و مردم از دیدن آن لذت ببرند.

احمدرضا عابدزاده در خصوص شرایط تیم ملی امید کشورمان گفت: من سابقه همکاری با کرانچار را در پرسپولیس دارم و بنظر من وی مربی بسیار  خوب و حرفه‌ای استو شک نکنید رد صورت حضور در تیم ملی امید می‌تواند شرایط خوبی را برای تیم المپیک کشورمان رقم بزند.

وی درباره وضعیت دروازه‌بانان تیم راه‌آهن هم خاطرنشان کرد:‌هر سه دروازه‌بان ما با قدرت و به خوبی تمرین می‌کنند اما تصمیم‌گیرنده نهایی برای اینکه چه کسی بازی کند را حمید استیلی می‌گیرد برای ما موفقیت راه‌آهن از بازی کردن بازیکنان مهم‌تر است و حتی امیر که پسر خودم است در راه‌آهن برایم فرقی با بازیکنان دیگر ندارد و در تمرینات همه برای من و سایر مربیان یکسان هستند.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفت: ارزش تیم ملی بالا است و این تیم با ارزش است و من فقط می‌توانم آرزوی موفقیت کنم تا در جام ملت‌های آسیا بعد از سال‌ها به قهرمانی برسیم.

عابدزاده درباره دربی 79 که کمتر از دو هفته دیگر برگزار می‌شود، افزود: امیدوارم همه مردم از این بازی لذت ببرند و نتیجه هم فارغ‌ از حاشیه‌ها به دست بیاید و شاهد یک بازی خوب  و زیبا  از هر دو تیم باشیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)