پرسپولیس نیوز : اوضاع و احوال پرسپولیس برای هواداران این تیم رنج‌آور شده و بسیاری از پیشکسوتان این باشگاه نیز به شرایط فعلی معترض هستند.

در این میان اما باید دید نظر محبوب‌ترین چهره فوتبال ایران و پرسپولیس یعنی احمدرضا عابدزاده چیست.

 

تغییرات مدیریتی، رفتن تعدادی از بازیکنان مؤثر و عملکرد سرمربیان پرسپولیس در 3، 4 سال اخیر چقدر در ایجاد این تیم بحرانی سهم داشته است؟
آنچه مسلم است، عوامل مختلفی در کنار یکدیگر باعث شدند پرسپولیس به این حال و روز بیفتد. هواداران هیچ نقشی در ایجاد این بحران نداشتند اما بیشترین آسیب را آنها دیده‌اند؛ آنهایی که به تناوب برای پرسپولیس انرژی، زمان، پول و احساس گذاشته‌اند و اکنون باید عذاب بکشند ولی مسلماً تک‌تک افرادی که در پرسپولیس به عنوان مسئول، مدیر و بازیکن حضور داشته‌اند، در اوضاع فعلی سهم دارند. حال یکی با یک‌صدم درصد سهم و یکی دیگر با 10، 15 درصد. اینکه بخواهم موشکافی کنم، چیزی را حل و فصل نمی‌کند. در این مقطع نبش قبر کردن مشکلی را برطرف نمی‌کند. باید همت به خرج داد و پرسپولیس را بازسازی کرد.

خصوصی شدن باشگاه می‌تواند باعث بازسازی پرسپولیس شود؟
نمی‌خواهم مانند اقتصاددان‌ها، تاجرها، سهامداران بورس یا این‌جور اصناف صحبت کنم. کار و تجربه و دانش من فوتبال است و به زبان فوتبال می‌گویم پرسپولیس به مدیریت خوب و کاربلد،‌ مربیان بادانش و بازیکنانی باکیفیت و عشق پیراهن پرسپولیس نیاز دارد. بقیه‌اش با اعتبار اسم باشگاه و حمایت هواداران ردیف می‌شود. پرسپولیس باید از شر بدهی‌های موجود خلاص شود و تمرکزش را بگذارد برای بستن تیمی کامل و مدعی برای لیگ پانزدهم.

شما موافق ماندن حمید درخشان در پرسپولیس هستید؟
موافقت یا مخالفت من چه تأثیری دارد؟

به عنوان یک پرسپولیسی نظرتان را بگویید.
به عنوان یک پرسپولیسی اگر انتقادی از درخشان داشته‌ باشم، به خودش می‌گویم ولی در رسانه‌ها دوست ندارم علیه ایشان صحبت کنم.

صحبت از حضور نژادفلاح در پرسپولیس شد و شما از او حمایت کردید، چرا؟
چون روی او شناخت دارم. اگر وزارت ورزش از نژادفلاح حمایت کند، به این اوضاع شدیداً قمر در عقرب و از هم پاشیده سامان می‌دهد. شرایط پرسپولیس خاص است. پول که ندارد هیچ، کلی بدهکاری دارد. تا چشم به هم بزنید، فصل تمام شده و برای بستن یک تیم خوب 20، 30 میلیارد بودجه لازم است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)