مرجع خبری پرسپولیس : احمدرضا عابدزاده می گوید بازیکنان پرسپولیس باید در تمرینات شلاق بخورند تا بدانند در چه تیمی بازی می کنند و همه نگاه ها روی آن ها متمرکز شده است.

 

احمدرضا عابدزاده می گوید: بزودی بعد از انجام کارهای شخصی به ایران سفر می کنم تا بر سر مزار پدر همسرم حاضر شوم. متاسفانه هنگام فوت ایشان من ایران نبودم و نتوانستم در مراسم شرکت کنم.

 

 

 

عابدزاده می گوید شرایط لیگ ایران را دنبال نمی کند اما می داند پرسپولیس شرایط خوبی ندارد: من نمی توانم نسبت به پرسپولیس بی تفاوت باشم و شرایط این تیم را دنبال می کنم. می دانم شانزدهم هستند و اوضاع خوبی ندارند. متاسفانه چند سالی است که سهم هواداران پرسپولیس شده غم و حسرت.

 

 

کاپیتان سابق سرخپوشان ادامه می دهد: پرسپولیس امسال بازیکنان بزرگ و گران قیمتی خرید اما در چند پست کمبود مهره دارد. به نظر من بازیکنان پرسپولیس باید در تمرینات شلاق بخورند تا بدانند در چه تیمی بازی می کنند و همه نگاه ها روی آن هاست.

 

عابدزاده در خصوص شرایط استقلال هم اظهار داشت: شنیدم استقلال هم حال و روز خوشی ندارد و باید دربی را هم به پرسپولیس می باخت. آن ها هم مهره زیاد دارند ولی به این روز افتاده اند.

 

عابدزاده در خصوص تساوی تیم های ملی ایران و اردن هم گفت: وقتی لیگ ما انقدر ضعیف است تیم ملی هم نمی تواند بهتر از این باشد و کار به جایی رسیده که باید برای بازی با لبنان هم استرس داشته باشیم. پتانسیل فوتبال ایران انقدر بالاست که باید تیمی در سطح لبنان را در زمین خودش با 4 گل اختلاف شکست دهیم. البته من اعتقاد دارم بازی با کره جنوبی در تهران سرنوشت صعود به جام جهانی را مشخص می کند و اگر کره را شکست دهیم 90 درصد راه صعود را رفته ایم. هر چند با این وضعیت من خیلی به تیم ملی امیدوار نیستم.

 

کاپیتان سابق پرسپولیس در خصوص وضعیت امیر عابدزاده هم گفت: از وضعیت او با خبر هستم و همانطور که قبلا گفتم امیر باید خودش حقش را در پرسپولیس بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)