مرجع خبری پرسپولیس : احمدرضا عابدزاده بلاتکلیفی ماندن حمید استیلی و رفتار دوگانه هیت مدیره باشگاه پرسپولیس را دو عامل اصلی عدم حضورش در کادر فنی این تیم اعلام کرد.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با دلایل عدم موافقتش با حضور در کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس باشگاه بزرگی است مطمئنا هر مربی دوست دارد در این تیم فعالیت کند. متاسفانه بحث حضور بنده در پرسپولیس با حواشی و اتفاقاتی همراه بود که بر خود لازم می‌‌دان در این خصوص توضیحاتی ارایه کنم.

عابدزاده در ابتدا با اشاره به صحبت‌های رویانیان که علت عدم حضورش در کادر فنی این تیم را خواسته‌های وی خوانده بود، گفت: به طور کلی بنده دو ساعت با سردار رویانیان جلسه داشتم که ایشان ۴۵ دقیقه از این جلسه را به دیدن دیدار استقلال پرداختند و مابقی این زمان را نیز در رابطه با خاطرات دوران حضورش در نیروی انتظامی و مدیریت ستاد حمل و نقل و سوخت صحبت کرد.

وی ادامه داد: بنده به طور کلی۱۰ دقیقه در خصوص شرایط حضورم در کادر فنی پرسپولیس صحبت کردم و در این مذاکرات بر جدیت در کار و برخورد قاطع با بازیکنان خاطی در تمرینات تاکید کردم.

عابدزاده در پاسخ به این سوال که آیا با علی پروین در خصوص عدم همکاریتان با حمید استیلی صحبت کرده بودید، اظهار کرد: بله. من به پروین گفته بودم که چطور می‌شود در تیمی که هر روز هیات مدیره آن به دنبال یک مربی خارجی دیگر است کار کرد. متاسفانه رفتار هیات مدیره این باشگاه دوگانه بود. آن‌ها هر روز به دنبال یک مربی جدید هستند و این را بار‌ها در اظهارات خود گفته‌اند. کادر فنی پرسپولیس در بلاتکلیفی محض به سر می‌برد و این مهم‌ترین دلیل نرفتنم به این تیم بود. به فرض اینکه من به عنوان مربی دروازبانان پرسپولیس کارم را شروع می‌کردم اما چه تضمینی بود با آمدن سرمربی خارجی جدید مرا در این تیم حفظ کنند؟.

وی تصریح کرد: همانطور که حمید استیلی از ابتدای سرمربی‌گری‌اش در فوتبال با سعید عزیزیان کار کرده است مطمئنا مربی خارجی جدید هم با یک کادر کامل به ایران خواهد آمد و هیچ تضمینی برای ماندن من وجود نداشت.

مربی سابق دروازبانان پرسپولیس در ادامه به صحبت‌های استیلی مبنی بر اضافه شدن وی به عنوان مربی دروازبانان این تیم اشاره کرد و گفت: نمی‌دانم استیلی چگونه بدون اطلاع من دست به اینچنین کاری زد. او حتی یک تماس هم با من نگرفت. استیلی کار قشنگی نکرد و بهتر بود قبل از اعلام این مسله در رسانه‌ها با من هم صحبت می‌کرد.

عابدزاده در واکنش به صحبت‌های عاشوری که وی را متهم به خودخواهی کرده بود هم گفت: جای تعجب است چرا عاشوری بدون اطلاع از کوچک‌ترین جزییاتی از مذاکرات ما این مباحث را مطرح کرد. وی نیز بهتر بود ابتدا جزئیات را جویا می‌شد بعد این اتهام را به ما می‌زد.

مربی سابق دروازبانان پرسپولیس در پایان در رابطه با شایعه درخواست دستمزد ۵۰۰ میلیون تومانی‌اش از رویانیان اظهار کرد: من در جلسه‌ای که با رویانیان داشتم اصلا مباحث مالی را مطرح نکردم. نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا مطرح شده ولی همین قدر بدانید که احمدرضا عابدزاده اگر در این فوتبال به دنبال پول بود اکنون ماشین ۱۰ میلیونی سوار نمی‌شد و مثل بسیاری از اهالی فوتبال ماشین چند صد میلیونی سوار می‌شدم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)