مرجع خبری پرسپولیس : من آدمي نيستم که بي جهت مجيز کسي را بگويم. سال گذشته مصاحبه کردم و گفتم وينگادا به درد پرسپوليس نمي خورد اما واقعا روش کار و تاکتيک هاي کرانچار برايم تازگي دارد.

 پس از شکست پرسپوليس مقابل پيکان سپهر حيدري در مصاحبه با شبکه هاي تلويزيوني ضعف رفاقت در پرسپوليس را عامل اصلي ناکامي‌هاي اين تيم دانست و گفت:ما نه مشکل فني داريم و نه مشکل مديريتي.ايراد کار اينجاست که رفاقت در پرسپوليس زير صفر است و تا وقتي که اوضاع به اين منوال باشد تيم نتيجه نمي گيرد.

 
اما احمدرضا عابدزاده که مدتي است به ندرت مصاحبه مي کند و به نوعي با خبرنگاران قهر کرده با موضع گيري مقابل اين ادعاي بازيکن پرسپوليس جو تيم را مناسب توصيف مي کند و مي گويد:در تيمي که من حضور داشته باشم حتما رفاقت هم هست و اجازه نمي دهم بچه ها از هم فاصله بگيرند. مشکل ما اين است که 15 بازيکن جديد استخدام کرديم و هماهنگي اينها زمان مي برد.بازيکناني مثل شيري و بائو در تيم هاي خودشان ستاره بودند اما تا زماني که با هم هماهنگ نشوند نمي توانند کيفيت واقعي شان را بروز بدهند. رفع اين مشکل فقط زمان مي خواهد و من مطمئنم در نيم فصل دوم اين بچه ها بهترين عملکرد را خواهند داشت.
 
عابدزاده از هواداران پرسپوليس انتظار دارد در شرايط سخت به کمک اين تيم بيايند و براي خروج از بحران همکاري کنند: قبول دارم که آنها امسال و سال گذشته خيلي اذيت شدند اما براي پشت سر گذاشتن وضعيت فعلي همه بايد به هم کمک کنيم.هوادار با تمام عشقش به ورزشگاه مي آيد و تحمل ناکامي را ندارد.خود من هميشه به عشق اينها بازي مي کردم.با خنده هاي شان مي خنديدم و با اشک ها ي شان گريه مي کردم.الان زمانه عوض شده و بازيکنان طور ديگري فکر مي کنند.باور کنيد سنگين ترين قرارداد من با پسپوليس در سال 77 بود که 25 ميليون گرفتم.هيچوقت هم نرفتم باشگاه بگويم چرا پول من را نمي دهيد.معمولا خودشان هروقت داشتند زنگ مي زدند و مي گفتند بيا پولت را بگير. هوادار ما هنوز در همان حال و هواست در حاليکه فوتبال خيلي عوض شده.
 
من از آنها خواهش مي کنم پرسپوليس را تنها نگذارند و هميشه کنار تيم باشند.
 
مربي دروازه بان هاي پرسپوليس با ابراز رضايت از ابقاي کرانچار آينده اين تيم را روشن ارزيابي مي کند:من آدمي نيستم که بي جهت مجيز کسي را بگويم.سال گذشته مصاحبه کردم و گفتم وينگادا به درد پرسپوليس نمي خورد اما واقعا روش کار و تاکتيک هاي کرانچار برايم تازگي دارد و حيف است که پرسپوليس اين مربي کامل را از دست بدهد. اميدوارم با پيروزي در داربي استارت روند رو به رشد پرسپوليس زده شود
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)