مرجع خبری پرسپولیس : احمدرضا عابدزاده این روزها دل پری دارد و هر چند تمایلی به مصاحبه با هیچ رسانه ای ندارد اما در معدود صحبت هایش انتقادهای تندی را مطرح می کند.

 

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص برخوردی که این روزها در فوتبال ایران با اسطوره ها می شود، می گوید: «در ایران بعضی ها کارشان اینست که آنهایی که مردم دوستشان دارند و محبوب هستند از صحنه ورزش دور کنند. وقتی ناصر حجازی آنطور سختی کشید و از بین ما رفت بقیه اسطوره ها چه توقعی می توانند داشته باشند؟»

 

عابدزاده می گوید دیگر تمایلی برای کار کردن در فوتبال ایران ندارد: «اینجا بعضی ها مثل گرگ و شغال دنبال منافع شخصی خودشان هستند، من آدمی نیستم که در این فضا بتوانم کار کنم به همین دلیل می گویم فوتبال ایران مبارک همین گرگ ها و شغال ها باشد»

عابدزاده ادامه می دهد: «شما بروید کارنامه مدیران فوتبال ایران را بررسی کنید و ببینید با این فوتبال چه کرده اند. این ها اصلا ورزشی هستند؟ در فوتبالی که دولتی ها همه چیز را در دست گرفتند جای کار کردن برای من و امثال من باقی نمی ماند. همین پرسپولیس را ببینید چه بلایی به سرش آمده و تا وقتی این آقایان هستند پرسپولیس درست نخواهد شد.»

 

 

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص درگذشت ناصر حجازی هم می گوید: «حجازی اسطوره این فوتبال بود و من همه چیز را از او یاد گرفتم. حتی سعی می کردم نوع لباس پوشیدنم مثل حجازی باشد، خیلی سخت است قبول کنیم که حجازی دیگر بین ما نیست»

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)