پرسپولیس نیوز : مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت:یک اسپانسر پیدا شده که گفته حاضر است 20 درصد سهام پیشکسوتان را به رسم امانت در نزد خود حفظ کند و هر زمان آنها این پول را داشتند به او برگردانند.

امیر عابدینی ،درباره نشست چهارشنبه شب خود با حسین هدایتی،علی پروین و محمد رویانیان اظهار داشت:قبل از هر چیز باید بگویم از برخی دوستان که در رسانه ها حضور دارند گلایه مندم.متاسفانه گروهی از دوستان مطالبی را منتشر می کنند که از واقعیت به دور است.مثلا ما 4 نفر در یک جلسه بودیم و مسول دفتر هدایتی عکسی گرفته است اما برخی دنبال نفر پنجم می گردند و درباره این نفر حرف هایی را از زبان خود منتقل می کنند.نمی دانم چرا برخی دنبال هیجان کاذب هستند که در این شرایط مطلب مفهوم دیگری پیدا می کند.

وی ادامه داد:این وسط گروه دیگری هم هستند که خودشان قصاص قبل از جنایت می کنند که مگر عابدینی،رویانیان،هدایتی و پروین با هم کنار می آیند؟این چه سوالی است؟من بارها گفته ام ممکن است ما انتقاداتی نسبت به مدیریت هم داشته باشیم اما در بحث پرسپولیس و هوادارانش وفاق داریم و هدف مان این است در این بزنگاه تاریخی به باشگاه محبوب مان خدمت کنیم.

عابدینی خاطرنشان کرد:ما می گوییم نماینده پیشکسوتان هستیم بلافاصله دوستان می گویند که این ها سهام را برای خودشان می خواهند.مطمئن باشید نه من،نه پروین و نه رویانیان از این پول ها نداریم.

وی ادامه داد:سازمان خصوصی سازی شفاف اعلام کرده هر کسی سهام باشگاه را بخرد،20 درصد آن در اختیار پیشکسوتان قرار می دهد که آنها باید در سه ماه این سهام را بخرند.در شرایطی که اکثر پیشکسوتان در زندگی عادی شان مشکل دارند،یک اسپانسر پیدا شده که گفته حاضر است 20 درصد سهام پیشکسوتان را به رسم امانت در نزد خود حفظ کند و هر زمان آنها این پول را داشتند به او برگردانند.آیا باید کاری کنیم که آن آدم ببرد و کنار برود؟

عابدینی درباره بحث شرکت پیشکسوتان پرسپولیس و ارتباط حضور محمد رویانیان در جلسات با این موضوع بیان کرد:خود من هم از رویانیان خواهش کردم درباره شرکت پیشکسوتان توضیح بدهد و به ما کمک کند.رویانیان اطلاعات خوبی از باشگاه دارد.سازمان خصوصی سازی تاکید کرده که شرکت پیشکسوتان پرسپولیس منحل می شود چون قرار است برند را بفروشند و نه سهام باشگاه را.قرار است اول هفته جلساتی برای نهایی کردن بحث شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس داشته باشیم.

وی ادامه داد:قصد داریم بررسی کنیم که سهامداران این شرکت چه کسانی هستند و هیات مدیره اش چه نفراتی هستند.در بررسی مان به این نتیجه رسیدیم که دو سال قانونی هیات مدیره شرکت پیشکسوتان پرسپولیس روز 27 دی 93 به پایان رسید و حالا مجمع باید جلسه تشکیل بدهد و هیات مدیره جدید را معرفی کند.به همین دلیل،قرار شد رویانیان،شیرینی را برای حضور در جلسه بعدی دعوت کند تا او به عنوان رییس سابق شرکت پیشکسوتان درباره اتفاقات رخ داده در این شرکت توضیحاتی ارائه کند.

عابدینی درباره اینکه در نهایت گروه 4 نفره چه تصمیمی برای خریداری سهام پرسپولیس گرفت گفت:در جلسه چهارشنبه شب به جمع بندی رسیدیم که اگر سازمان خصوصی سازی بپذیرد 20 درصد را ابتدا بدهیم و 80 درصد را در 5 سال بپردازیم،باشگاه پرسپولیس را بلادرنگ خریداری  کنیم.این تصمیمی است که گرفته شد و در انتظار واکنش سازمان خصوصی سازی به شرطی که گذاشته ایم هستیم.

وی درباره اینکه اگر سازمان خصوصی سازی با این مساله موافقت نکند چه تصمیمی گرفته می شود اظهار داشت:اگر موفق نشویم سهام باشگاه را خریداری کنیم،هدایتی اعلام آمادگی کرده است توسط شرکت های زیرمجموعه اش 20 درصد سهام پیشکسوتان را از خریدار باشگاه پرسپولیس خریداری کند.این موضوع قطعی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)