پرسپولیس نیوز : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت:اگر مردم کی‌روش را می‌خواهند به خاطر احساساتشان است وگرنه او چیزی به فوتبال ما اضافه نکرد.

امیر عابدینی عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال اظهار داشت: امروز همه ایران محو تعصب و هویت ایرانی هستند و من اعتقاد دارم که ما در جام جهانی یک خاطره ساختیم آن هم از بعد معنوی. ما یک نیمه بسیار خوب را مقابل آرژانتین سپری کردیم و نشان دادیم که می‌توانیم تیم‌های بزرگ را آزار بدهیم، اما نمی‌دانم چرا این بضاعت حفظ نشد چون در مقابل بوسنی کاملاً دگرگون نشان دادیم و همه دنیا از اینکه ما در دیدار سوم به آن شکل بازی کرده بودیم، متعجب شدند.

وی افزود: ما احساسات و عواطف را دخیل کردیم در حالی که از توانایی فنی زیادی برخورداریم و به خاطر آن لحظات خوب و زیبا نجنگیدیم، الحق و الانصاف تیم ملی نیز از ارکان‌های مختلف حمایت شد و فکر می‌کنم با بضاعت کمی که داشتیم، فدراسیون برای تیم ملی کم نگذاشت. همین که کی‌روش را انتخاب می‌کنیم یعنی نگاه ما خیلی وسیع شده و ما خواستار حضور بزرگان دنیا در ایران هستیم، اما ما نتوانستیم کی‌روش را مدیریت کنیم و او ما را مدیریت کرد.

عابدینی افزود: آیا این ارزش در کار او وجود داشت که به خاطر یک پیراهن، حیثیت ما زیر سؤال برود؟ به هیچ عنوان یک مربی بزرگ ایرانی برای کمبودها اینگونه واکنش نمی‌داد چون آبروی خودش را هم وسط گذاشته بود. ما همه اختیارات را به کی‌روش دادیم و هر چه که او خواست دراختیارش گذاشتیم. امید نمازی از ایران رفت چون بستر دیگری برایش فراهم شده بود، اما ما در اینجا ده‌ها نمازی‌ها داشتیم که کسی سراغ آنها نرفت.

وی که با رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد ادامه داد: انصافاً باید بگویم چیزی که ما از کی‌روش انتظار داشتیم به فوتبال ما اضافه نکرد اما قبول می‌کنیم که در جام جهانی یک بازی خوب انجام دادیم و این توانایی را داریم که بازی‌های خوب دیگری انجام دادیم. در بازی سوم تیم ما از لحاظ بدنی خالی کرد ولی اگر می‌بینیم که مردم کی‌روش را می‌خواهند به این خاطر است که احساسات و عواطف آنها به میان آمده است. اما باید بگویم کی‌روش باید به تشکر مردم ما بها بدهد و در جایی که همه آغوش باز کرد‌ه‌اند که او برگردد، سرمربی تیم ملی حق ندارد مسائل دیگری را عنوان کند. مردم ما جشن گرفتند و به او احترام گذاشتند اما کی‌روش حرف‌های دیگری می‌زند، اگر اینگونه است مجسمه ولاسکو و کواچ را بسازیم زیرا ولاسکو که بعد از اینکه از ایران رفت گفت کشور دوم من ایران است.

  عابدینی در ادامه این گفت‌وگو تأکید کرد: اینکه کی‌روش زیرک و باهوش است و به خوبی در مصاحبه‌هایش تقصیر را به گردن دیگران می‌اندازد نشانه هوش او است، اما فدراسیون فوتبال باید قرارداد باکی‌روش را تجزیه و تحلیل کند و با استناد به تجزیه و تحلیل با او قرارداد ببندد نه با احساسات و عواطف. متأسفانه آنقدر عددها غیرشفاف است که من تعجب می‌کنم چرا کفاشیان با صداقت صحبت نمی‌کند و رقم دقیق کی‌روش را نمی‌گوید. من به کفاشیان زنگ زدم و گفتم با صداقت رقم دقیق پیشنهادی کی‌روش را بگو ولی ارتباط تلفنی ما قطع شد.

وی در پایان گفت: دلم برای آنهایی می‌سوزد که در فوتبال بزرگ هستند اما فنا می‌شوند. تیم ملی ما با تمام وجود در جام جهانی بازی کرد و بازیکنان کم‌کاری نکردند اما فدراسیون باید تصمیمی عاقلانه بگیرد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)