پرسپولیس نیوز : مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت:طاهری در جلسه امروز به من گفت حاضری کمک کنی؟

امیر عابدینی،درباره جلسه امروز خود با علی اکبر طاهری در اتحادیه فوتبال و اینکه گفته می شود این جلسه آشتی کنان بوده است اظهار داشت:این نشست آشتی کنان نبود و در واقع نهار خوران بود.با طاهری در اتحادیه روبرو شدیم.خیلی وقت قرار بود که جلسه ای داشته باشیم.امروز صحبت کردیم و نهار را با هم خوردیم.حدود دو ساعت درباره مسائل مختلف حوزه پرسپولیس صحبت کردیم.

وی ادامه داد:در جلسه امروز متوجه شدم این بچه ها می خواهند کاری کنند.استنباط من این است آنجا جمعی به عنوان هیات مدیره نشسته اند و می خواهند فعال باشند اما نیستند.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس درباره اینکه چه راهکارهایی به طاهری ارائه کرد گفت:من فکر می کنم طاهری نیاز به معاونت های قوی دارد.او اتفاقا فضا را برای کمک مساعد می بیند و دلش می خواهد که افراد مختلف بیایند و کار کنند و هرگز نگران صندلی و میزش نیست.من به طاهری گفتم چه امروز بروی و چه 10 سال بعد باید تا آخر محکم پای کارهایت بایستی.

عابدینی درباره اینکه طاهری به وی پیشنهاد حضور در شورای عالی راهبردی پرسپولیس را داده است اظهار داشت:طاهری در جلسه امروز به من گفت حاضری کمک کنی؟من گفتم همه کسانیکه به پرسپولیس می آیند چنین درخواستی را دارند اما مهم این است که چه کمکی از من ساخته باشد.البته حضور در شورای عالی راهبردی را پذیرفته ام.قرار است 5 عضو در این سمت قرار بگیرند و به پرسپولیس کمک کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)