پرسپولیس نیوز : مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت:نژادفلاح آمده به هدایتی گفته است چکی را بدهید و دیگر پیگیری نکرده است.

امیر عابدینی ،درباره اینکه به صراحت از پیروزی حسین هدایتی در مزایده سوم پرسپولیس حرف زده است توضیحاتی ارائه داد. متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید.

 

*شما جوری از پیروزی حسین هدایتی حرف زده اید که انگار سازمان خصوصی سازی نتیجه را به شما گفته است.

 

نه،کسی به من چیزی نگفته است.من بر اساس آنچه دیدم قضاوت کردم.وقتی می گویند نماینده شرکت رقیب سپرده را واریز نکرده،معنایش چیست.طبیعی است که هدایتی برنده قاطع مزایده سوم است.خود نماینده شرکت رقیب در مزایده حضور داشت و پذیرفت فیش را پرداخت نکرده است.در جلسه دیروز،نمایندگان سازمان بازرسی هم حضور داشتند.بنابراین جای دبه وجود ندارد.

*..ولی برخی بر این باورند که این اظهارات،فضاسازی برای متقاعد کردن و یا حتی تحت فشار گذاشتن سازمان خصوصی سازی است.

خیالتان راحت باشد که کسی نمی تواند سازمان خصوصی سازی را تحت فشار بگذارد.در ثانی مگر من دروغ گفته ام؟حرفی که زدم ام واقعیت دارد.هیچ کسی نمی تواند منکر اتفاقات رخ داده در مزایده شود.من به صراحت می گویم اگر هدایتی به هر دلیلی غیر از مزایده،به عنوان برنده اعلام نشود هیچ کس دیگری هم در این مزایده برنده نبوده است.

 *یعنی منظورتان این است که شاید هدایتی از سوی کارگروه سه نفره رد صلاحیت شود؟

همین طور است.هر چند من اطمینان دارم صلاحیت هدایتی در  کارگروه سه نفر در نهایت تایید می شود.برخی می گویند او بدهی بانکی دارد.ببخشید سوال می کنم در این مملکت چه کسی است که کار کند و بدهی نداشته باشد؟وقتی یک شرکت بزرگ دارید طبعا بدهی هم هست.بحث بعدی سو پیشینه کیفری موثر  است که هدایتی ندارد.مقابل نظام هم قرار نداشته است.جالب این است وقتی کمک برای ورزش می خواهند هدایتی صلاحیت دارد.وقتی جشن و مراسمی هست هدایتی صلاحیت دارد.شما را به خدا این قدر راحت قضاوت نکنید و انگ نچسبانید.

*ابهام دیگری وجود دارد.اینکه می گویند هدایتی به اندازه ای که می گوید پول ندارد.شاهد مثالش برگشت خوردن چک 300 میلیونی حمید درخشان است.

 

آن چک برگشتی را به حساب بدشانسی درخشان بگذارید.نژادفلاح آمده به هدایتی گفته است چکی را بدهید و دیگر پیگیری نکرده است.درخشان بدشانس است.چطور وقتی دو میلیارد و دویست میلیون داد کسی نگفت او ته جیبش خالی است؟خود آقایان سند داده اند که او این پول ها را خرج کرده است.برایم خنده دار است برخی می آیند هدایتی را با آدم هایی مثل قویدل ها مقایسه می کنند.این دیگر اوج بی انصافی است.اوج نامردی است.یک آدمی آمده و 8 میلیارد داده است.تا یک ماه دیگر هم باید 50 میلیارد بدهد.اگر نداشته باشد وسط گود نمی آمد.اگر مشکل داشته باشد با اسم مستعار می آید.اما هدایتی جر نزد و وسط آمد.هوادار پرسپولیس الان خوشحال است و امیدوارم کسی با این موضوع در این ممکلت مشکل نداشته باشد.

*انتقاد دیگری به خود شما وارد است.امیر عابدینی نماینده پیشکسوتان پرسپولیس بود اما در حمایت از یک طرف مزایده عمل می کند.

نه،نه اینطور نیست.ما ساعت ها و روزها با مدیران و پیشکسوتان پرسپولیس جلسه داشتیم.عصاره این نشست ها این بود که هدایتی می تواند پرسپولیس را به ساحل آرامش برساند.آخرین جلسه همین چند روز پیش بود.با دکتر بیژن ذوالفقارنسب،ممبینی،طاووسی نشستیم و جلسه گذاشتیم.با علی پروین  هم تماس گرفتم.گفت هر چیزی شما بگویید من تایید می کنم.من نماینده این قشر از پیشکسوتان پرسپولیس هستم.پروین و بقیه بزرگان.بد است؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)