پرسپولیس نیوز : عضو جدید هیات رییسه سازمان لیگ حرفه ای گفت:نمی خواستم کاندیدای عضویت در هیئت رییسه سازمان لیگ شوم.

امیر عابدینی درباره عضویتش در هیات رییسه سازمان لیگ حرفه ای اظهار داشت:من اصلا قرار نبود کاندیدا شوم اما ناگهان آقای کفاشیان رو به بقیه کردند و گفتند که ایشان نماینده ما هستند.بقیه هم صلوات فرستادند و ما شدیم عضو هیات رییسه .

وی در خصوص سایر اعضای هیات رییسه گفت:آقای دهکردی که سابقه زیادی در این فوتبال دارد و جزو مدیران لایق ما به شمار می آید.او مدیر کم حرف و کم حاشیه ای است و دیدید که خیلی کم مصاحبه می کند.

عابدینی افزود:آقای حسن پور هم که مدیرعامل نیروی زمینی هستند.باشگاهی که ثبات دارد.ضمن اینکه اقای حاج جعفری از سوی هیات ها انتخاب شد و آقای تاج هم که در رأس کار هستند.فکر کنم مرا هم انتخاب کرده اند تا بیکار نباشم!

وی که موافق لیگ 18 تیمی بود درباره اینکه چرا در این خصوص بحث نشد،گفت:ما که رفتیم داخل جلسه هم تاریخ برگزاری پلی اف مشخص بود و هم اینکه آقای کفاشیان گفت من لیگ 16 تیمی را ابلاغ کرده ام.لذا دیگر نمی شد کاری کرد.بنابراین لیگ فصل آینده قطعا با حضور 16 تیم برگزار خواهد شد.

مدیرعامل داماش در خصوص وضعیت این تیم اظهار داشت:هفته گذشته بخشی از مطالبات بازیکنان را دادیم و تا شنبه نیز بخش دیگری از مطالبات را می پردازیم.

وی درباره وضعیت مربیگری داماش نیز گفت:فعلا آقای ناظمی مربی ماست.اینکه می گویم فعلا به این خاطر است که باید با وی مذاکره کنم و بعد تصمیم نهایی را بگیریم.البته ما نقش افرادی را که در سایه هستند نمی بینیم.دارکو نقش زیادی در ساماندهی تیم ما داشت.البته ناظمی از زمانی که تیم را تحویل گرفت نتایج خوبی کسب کرد.یا کسی نقش میاچ را در کنار دایی نمی بیند.کلا افرادی که در سایه هستند کمتر دیده می شوند.

عابدینی که پیش تر اعلام کرده بود از داماش می رود،در این باره گفت:تکلیف این باشگاه باید مشخص شود.ضمن اینکه می توان یک نیروی جوان تر آورد و در باشگاه گذاشت تا امور را پیش ببرد.

مدیرعامل داماش گیلان درباره ترانسفر علیرضا جهانبخش به هلند تاکید کرد: باشگاه روبین کازان هم سخت به دنبال جذب جهانبخش بود و اتفاقا من هم نظرم این بود که او به روسیه برود اما در گوشش آنقدر خوانده بودند که در هلند پیشرفت بیشتری می کنی که در نهایت دوست داشت به آنجا برود و من هم نمی توانستم نظرم را تحمیل کنم. در این ترانسفر یک میلیارد به باشگاه داماش می رسد و حق ترانسفرش نیز با ما است یعنی اگر از تیم هلندی به تیم دیگری برود باید مبلغی را به ما پرداخت کنند. ما می خواهیم این راه را ادامه دهیم و در داماش به دنبال جوانگرایی هستیم. هادی محمدی که در بازی آخر فصل گذشته مقابل استقلال فیکس بازی کرد را نگاه کنید. آینده او هم روشن است.

عابدینی درباره برنامه هایش برای فصل نقل و انتقالات گفت: فعلا می گذاریم دوستان رقابت کنند. با توجه به اینکه دو تیم از لیگ برتر کم شده، بازیکنان زیادی بیرون می مانند و با توجه به اینکه اکثر نفرات خود را برای فصل بعد حفظ می کنیم نیاز چندانی به بازیکن نداریم و روزهای آخر تیم خود را می بندیم.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش در خصوص اینکه مربیان پرتغالی در ایران ناموفق نشان دادند،اظهار داشت:من معتقدم که مربیان کروات در ایران تأثیر گذاری بیشتری داشتند.استانکو،برانکو،بوناچیچ،حتی بلاژویچ و…ضمن اینکه سوکوموروخوف و رایکوف هم خوب بودند.یعنی در کل مربیان اروپای شرقی بیشتر به کار ما می آیند.فوتبال امروز تمرکز بیشتری روی قدرت بدنی دارد و ما این را در فینال امسال لیگ قهرمانان آسیا دیدیم.پرتغالی ها در ایران موفق نبودند.غیر از تونی و کی روش که فعلا درباره اش حرف نمی زنیم،مربیان پرتغالی نتیجه ای نگرفته اند.در فوتبال دنیا نیز پرتغالی ها به نسبت امکاناتی که داشتند نتیجه نگرفتند.

او درباره شرایط پرسپولیس خاطرنشان کرد: من به دایی تبریک می گویم که کادری را معرفی کرد که مورد قبول است. درباره غلامپور شنیدم می گویند او استقلالی است اما بدانید که غلامپور را من به زور به استقلال فرستادم. آن زمان من هم در پرسپولیس مسئولیت داشتم و هم در فدراسیون که مجبور بودم هوای استقلال را هم داشته باشم. در پرسپولیس عابدزاده و نکیسا حضور داشتند و به همین خاطر غلامپور را به استقلال فرستادم. بهزاد علاقه بسیار زیادی به پرسپولیس دارد و در هیروشیما که علی دایی بدجوری روی تخت بیمارستان خوابیده بود، اشک می ریخت و علی را سردار فوتبال ایران نامید. او علاقه زیادی به دایی دارد و بچه فوق العاده احساساتی است. دایی گروه خوبی را انتخاب کرده و به نظرم اگر از مشاوره های پروین هم استفاده کنند بهترین شرایط را تجربه خواهند کرد. من به این پرسپولیس خوشبین هستم.

عابدینی در پایان افزود: البته پرسپولیس هرچقدر هم قوی باشد، به داماشی که مال من است می بازد. استقلال هم همینطور.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)