پرسپولیس نیوز :سهامدار سابق پرسپولیس گفت:برای پرسپولیس ما زندان رفتیم آن وقت می خواهند آن را بدهند به افراد خاص؟

امیر عابدینی در خصوص واگذاری سهام پرسپولیس به بخش خصوصی اظهار داشت:خصوصی کردن پرسپولیس به این راحتی ها نیست.این تیم زمانی خصوصی بود و اما به بنا به دلایلی دولتی شد و اگر قرار باشد دوباره آن را به افراد خاص بدهند سهامداران آن موقع مدعی هستند.

وی افزود:آقای محلوجی،من،آقای عباس انصاری فرد و آقای منتظرالموعود کم یا زیاد بخشی از سهام پرسپولیس را در اختیار داشتیم اما قوه قضاییه تصمیم گرفت پرسپولیس را به دولت بدهد.آقای علیزاده،رییس وقت دادگستری تهران در جلسه ای به من گفت که اگر مصلحت این باشد که پرسپولیس به دولت تعلق گیرد نظر شما چیست،من هم گفتم که می پذیرم.

عابدینی ادامه داد:در این جابه جایی بندی وجود دارد که پرسپولیس بنا بر مصلحت به دولت واگذار می شود اما اگر قرار باشد باشگاه را به افراد خاص بدهند ما مدعی هستیم و بینه هم داریم.

وی در پاسخ به این سوال که منظورش از افراد خاص کیست،گفت:متأسفانه نام افرادی برای خصوصی سازی به گوش می رسد که معلوم نیست در آینده بازداشت نشوند.ما برای پرسپولیس زندان رفتیم و یک شب در بازداشتگاه بودیم اما باشگاه را تحویل دادیم و ادعایی هم نداشتیم.پرسپولیس را اگر به پیشکسوتان،هواداران،قشر دانش آموز و دانشجو بدهند ما حرفی نداریم اما اگر قرار باشد به افراد خاص بدهند آن وقت ما هم بینه داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)